حجم ویدیو: ۵.۰۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آینده بازار دلار و طلا / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز اول آذر

بازارهای مالی امروز با صعود شاخص بورس و افزیش قیمت دلار همراه بود. همچنین قیمت طلا و سکه در بازار اول آذر صعودی بود. در بازار رمزارزها دو رمزارز بزرگ بازار روند نزولی داشتند. به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام در ادامه روند مثبت روز گذشته امروز نیز رشد در شاخص کل را شاهد بود. چند

بازارهای مالی امروز با صعود شاخص بورس و افزیش قیمت دلار همراه بود. همچنین قیمت طلا و سکه در بازار اول آذر صعودی بود. در بازار رمزارزها دو رمزارز بزرگ بازار روند نزولی داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در ادامه روند مثبت روز گذشته امروز نیز رشد در شاخص کل را شاهد بود. چند افزایش سرمایه و بازگشایی در نمادهای مهم در این روند بسیار تاثیرگذار بودند و حال سوالی اینجاست که این روند تا کی ادامه‌دار است.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام گفت: در حال حاضر شرایط بازار را نباید با شاخص دو میلیون واحدی مقایسه کرد. در این روزها معامله‌گران و مردم باید با احتیاط معامله کنند.

وی افزود: اکنون بسیاری از سهم‌ها در قیمت‌هایی هستند که روزی آرزوی خرید در این عدد‌ها را داشتیم، اما به دلیل رفتار متناقض دولت اعتماد و خوشبینی سابق از بین رفته است. معتقدم اعتماد از دست رفته در بورس با بهبود و تداوم شرایط مناسب طی یک ماه بازخواهد گشت.

رئیسی گفت در اوایل هفته با نشر مطالبی راجع به قطع شدن گاز پتروشیمی‌ها و فلزات و افت قیمت کامودیتی‌ها کمی ترس و فشار فروش مقطعی داشتیم اما باید در نظر داشته باشیم که هنوز تاثیر رشد قبلی کامودیتی‌ها را در گزارش‌ها ندیدیم.

بازار رمزارزها

بعد از ریزش بیت‌کوین تا ۵۵ هزار دلار بسیاری از آلت‌کوین‌ها ریزش زیادی کردند و برخی از کارشناسان عقیده دارند حالا وقت خوبی برای خرید آلت‌کوین است.

آلت‌کوین بخریم یا نخریم؟

کارشناسان عقیده دارند ریزش بازار مقطعی است و احتمالا به زودی روند بازار دوباره صعودی می‌شود اما برخی دیگر از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین ابتدا تا کف حمایتی ۵۳ هزار دلار ریزش می‌کند و صعود بازار از آن محدوده شروع می‌شود.

امیرحسین نام‌آور، کارشناسان بازارهای مالی عقیده دارد کف قیمتی بیت‌کوین ۵۰ هزار دلار است و ریزش بیت‌کوین از این محدوده بعید است.

به نظر می‌رسد ریزش بیت‌کوین تا محدوده حمایتی ۵۳ هزار دلار فرصت خریدی مناسب است.

قیمت طلا و سکه

قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۳۰ آبان به ۲۸ هزار ۳۲۰ تومان افزایش یافت. نرخ صرافی ملی امروز به ۲۶۷۹۵ تومان رسید.

اونس جهانی طلا در بازار امروز به ۱۸۴۹ دلار اعلام شد. قیمت طلا ۱۸ عیار نیز امروز یکشنبه یک میلیون و ۲۴۴ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تهران صعودی بود و به نرخ ۱۲ میلیون و ۴۴۰ تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.