حجم ویدیو: ۱۴.۴۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۰ دانلود ویدیو

حقوق خانواده شهدای سلامت چه شد؟

اواخر اسفند ماه سال ۹۸ اعلام شد افرادی از کادر درمان که بر اثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست می‌دهند، شهید مدافع سلامت محسوب می‌شوند و انتظار می‌رفت که بازماندگان این افراد، تحت پوشش بنیاد شهید باشند. اما بسیاری از خانواده این شهدا هنوز حمایت مالی دریافت نکرده‌اند. محمود پاکدل، معاون تعاون

اواخر اسفند ماه سال ۹۸ اعلام شد افرادی از کادر درمان که بر اثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست می‌دهند، شهید مدافع سلامت محسوب می‌شوند و انتظار می‌رفت که بازماندگان این افراد، تحت پوشش بنیاد شهید باشند. اما بسیاری از خانواده این شهدا هنوز حمایت مالی دریافت نکرده‌اند.
محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز اعلام کرده که تاکنون ۶۰ پرونده تائید شده و به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شده است. او درباره سایر پرونده‌های شهدای مدافع سلامت می‌گوید: سایر پرونده‌ها هم مشکل خاصی ندارند و فقط باید روند مربوطه را طی کنند و تکمیل شوند. در کارگروه وزارت بهداشت هم هفته‌ای یک یا دو جلسه در این مورد تشکیل می‌شود. هفته پیش هم ۲۴ پرونده شهید مدافع سلامت تائید شد.

روایت تجارت‌نیوز از اتفاقات پیرامون این موضوع را ببینید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.