حجم ویدیو: ۴.۹۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۲۶ دی / آینده بازار دلار و طلا

شاخص کل بورس در بازار امروز روند منفی داشت. قیمت دلار کاهش یافت اما در مقابل قیمت طلا و سکه افزایشی بود. به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز نیز پس از افت ۱۱ هزار و ۶۸۴ واحدی وارد کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد شد. علاوه بر افت ۰٫۸۸ درصدی شاخص کل، شاخص

شاخص کل بورس در بازار امروز روند منفی داشت. قیمت دلار کاهش یافت اما در مقابل قیمت طلا و سکه افزایشی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس امروز نیز پس از افت ۱۱ هزار و ۶۸۴ واحدی وارد کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد شد. علاوه بر افت ۰٫۸۸ درصدی شاخص کل، شاخص هم‌وزن نیز ۱٫۰۶ درصد افت داشت. ارزش کل معاملات بازار سهام نیز امروز تنها حدود ۲۳۰۰ میلیارد تومان بود.

برزو حق‌شناس، کارشناس بازار سهام در این خصوص گفت: بورس به شدت تهی از فروشنده شده است ولی از طرف دیگر خریدار هم نیست. بازار در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و خریدار منتظر اخبار برجام و بودجه است.

وی ادامه داد: برای بازار روزهای خوشی پیش‌بینی می‌کنم و به نظرم بورس به محل امنی برای سرمایه‌گذاری رسیده است. جای ریزش بیشتر وجود ندارد و به کف‌های مطمئنی در سهام رسیده است.

حق‌شناس عنوان کرد: احتمال می‌دهم دوشنبه و سه‌شنبه خریداران بیشتر خواهند شد و وضعیت بهتری خواهیم داشت.

طلا و ارز

قیمت اونس جهانی طلا امروز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه به دلیل تعطیلی بازار جهانی طبق همان نرخ دیروز در بالاترین نرخ ۱۸۱۸ و در پایین‌ترین قیمت ۱۸۱۶ دلار اعلام شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز با روندی کاهشی یک میلیون و ۲۰۱ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۱۹۹ هزار تومان ثبت شده است.

به نقل از دنیای اقتصاد، قیمت دلار در ۲۵ روز نخست زمستان ۱۰ درصد کاهش یافت، اگر در پنج روز پایانی ماه جاری این رویه تداوم یابد، افت دمای دلار در دی ماه کم سابقه خواهد شد.

در نخستین روز هفته جاری حمایت ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومانی دلار از دست رفت. قیمت اسکناس آمریکایی در سراشیبی جدید قرار گرفت. انتظارات معامله‌گران و جامعه از بازار ارز تهران مجددا به کاهش قیمت دلالت دارد.

رمزارزها

بیت‌کوین در محدوده ۴۳ هزار دلار قرار دارد و داده‌ها نشان می‌دهد تقاضا در بازار کمی جان گرفته است.

مهم‌ترین اخبار رمزارزها

برخی گمانه‌زنی وجود دارد که دولت آمریکا قصد دارد دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز را ممنوع کند و مدیر ریپل در مورد این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داده است.

دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل در توئیت اخیر خود نوشت: ممنوعیت بیت‌کوین توسط ایالات متحده برای ریپل فاجعه‌بار است. همین امر برای اتریوم هم صدق می‌کند.

انتونی اسکاراموچی، بنیانگذار شرکت SKYBRIDGE capital می‌گوید: ارز دیجیتال ALGO رقبای خود را به چالش می‌کشد، درست مانند گوگل در روزهای اولیه اینترنت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.