خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۷۷۱۷

دولت کارکردی جز پرداخت حقوق کارمندان ندارد

میزگرد انرژی تجارت‌نیوز/ بنزین ۳۰ سنتی آبان ۹۸ اکنون ۲ سنت است

به گزارش تجارت‌نیوز، قرار گرفتن جغرافیای ایران روی منابع عظیم نفتی و گازی باعث شده تا اقتصاد کشور ثروت قابل‌توجهی را در خود جای دهد. با این حال هنوز دولت در تأمین درآمدهای خود گاه مجبور به ارائه راهکارهایی می‌شود که فشار اقتصادی روی اقشار مختلف جامعه را افزایش می‌دهد. یکی از این راهکارها افزایش

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار گرفتن جغرافیای ایران روی منابع عظیم نفتی و گازی باعث شده تا اقتصاد کشور ثروت قابل‌توجهی را در خود جای دهد. با این حال هنوز دولت در تأمین درآمدهای خود گاه مجبور به ارائه راهکارهایی می‌شود که فشار اقتصادی روی اقشار مختلف جامعه را افزایش می‌دهد.

یکی از این راهکارها افزایش گاه و بی‌گاه قیمت بنزین است. برای آخرین بار نیز به بهانه قاچاق سوخت نرخ این محصول افزایش یافت. با توجه به برابری نرخ ریال و دلار این نرخ از حدود 30 سنت به دو سنت کاهش یافته است.

بر این اساس بسیاری از کارشناسان دیگر دولت را خالی از هویت می‌دانند و معتقدند دولت دیگر مأموریتی جز پرداخت حقوق کارمندان برای خود قائل نیست.

آرش نجفی، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران، سید حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان انرژی، حمیدرضا صالحی، دبیرکل فدراسیون صادرات انرژی، پیام باقری، رئیس سندیکای صنعت برق، و فرشید شکرخدایی، رئیس کمیسیون توسعه پایدار اتاق ایران، با حضور در میزگرد انرژی تجارت‌نیوز در این مورد به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه می‌توانید قسمت دوم این میزگرد را مشاهده کنید.

برای مشاهده قسمت اول این میزگرد به لینک نفت 100 سال است که در سفره مردم دیده می‌شود مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.