حجم ویدیو: ۱۸.۹۴M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۵۵ دانلود ویدیو

قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌ها به کجا رسید؟ / راهکار جدیدی که به مسوولان عرضه شد (ویدئو)

به گزارش تجارت‌نیوز، نحوه قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌های منتشر کننده آگهی خرید و فروش خودرو همچنان با اما و اگر همراه است. پس از آنکه تصمیمات نهایی در باره چگونگی نحوه قیمت گذاری خودرو در سایت‌های منتشر کننده آگهی به نتیجه نرسید مجددا دستور رسید که این سایت‌ها از نمایش دادن قیمت خودرو خودداری کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نحوه قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌های منتشر کننده آگهی خرید و فروش خودرو همچنان با اما و اگر همراه است. پس از آنکه تصمیمات نهایی در باره چگونگی نحوه قیمت گذاری خودرو در سایت‌های منتشر کننده آگهی به نتیجه نرسید مجددا دستور رسید که این سایت‌ها از نمایش دادن قیمت خودرو خودداری کنند. اخیرا اتحادیه فروشندگان خودرو که موظف به تعیین قیمت نهایی خودروها در بازار و اعلام آن به سایت‌ها بود اعلام کرد که وقت و هزینه کافی برای برآورد روزانه این اطلاعات را ندارد. با وجود این مدیران سایت‌های منتشر کننده آگهی خودرو معتقدند که عامل اصلی افزایش قیمت خودرو سایت‌های حاوی قیمت نیستند و مشکل از جای دیگری آب می‌خورد.
رضا اربابیان، مدیرعامل سایت «شیپور» درباره تاثیر افزایش قیمت خودرو در کاهش خرید و فروش خودرو و نیما اشرف‌زاده، مدیر مارکتینگ «شیپور» نیز از راهکار جدید عرضه شده به مسوولان سخن می‌گوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.