حجم ویدیو: ۴.۷۸M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

پیش‌بینی قیمت طلا و دلار / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۳۰ آبان

بازارهای مالی امروز با صعود شاخص کل بورس و ثبات در قیمت طلا و سکه همراه بود. نرخ ارز در بازار امروز کنترلی بود و نوسان زیادی را ثبت نکرد. در بازار رمزارزها روند بیت‌کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد مثبتی داشتند. به گزارش تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس پس از افت و خیزهای

بازارهای مالی امروز با صعود شاخص کل بورس و ثبات در قیمت طلا و سکه همراه بود. نرخ ارز در بازار امروز کنترلی بود و نوسان زیادی را ثبت نکرد. در بازار رمزارزها روند بیت‌کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد مثبتی داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شاخص کل بورس پس از افت و خیزهای فراوان سرانجام با ۰٫۲۵ درصد رشد به یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحد رسید.

در ساعات پایانی بازار خبرهایی از تایید افزایش سرمایه شستا که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها پیش از این ارائه بود، منتشر شد. این خبر به سرعت برای شستا صف خرید به وجود آورد. علاوه بر این موضوع جلسه تصمیم‌گیری پیرامون قیمت‌گذاری خودرو نیز فردا برگزار می‌شود. این جلسه گروه خودرو را از ابتدای بازار امروز سبز نگه داشته است.

بورس فردا سبز است

جواد فلاحیان، کارشناس بازار سهام گفت: بازار سرمایه فردا را نیز تحت تاثیر برگزاری جلسه قیمت‌گذاری خودرو و با پیشتازی گروه خودرو و قطعات سبز به پایان می‌رساند. سایر نمادها در بازار نیز متاثر از رشد گروه خودرو احتمالا رشد خواهند داشت.

کف حمایتی بیت‌کوین کجاست؟

به نظر می‌رسد عرضه در بازار رمزارزها کمی کاهش یافته و بیت‌کوین به محدوده ۵۸ هزار دلار رسیده و اتریوم در قیمت ۴۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

این در حالی است که اتریوم در ۱۹ نوامبر یعنی در روز جمعه به زیر ۴۰۰۰ دلار ریزش کرده بود. برخی از داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که احتمالا اتریوم به زودی یک حرکت صعودی در پیش دارد.

امیرحسین نام‌اور، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد کف قیمت بیت‌کوین ۵۰ هزار دلار است و اصلا امکان ندارد بیت‌کوین از این محدوده ریزش کند.

تحلیلگران خارجی عقیده دارند بازار به زودی آخرین موج صعودی خود را شروع می‌کنند و ارزهای متاورسی و ارزهایی که محصول نهایی عرضه می‌کنند می‌توانند پیشتاز بازار رمزارزها باشند.

آلت‌کوین شرپا، تحلیلگر بازارهای مالی عقیده دارد احتمالا به زودی ریپل رشد خوبی می‌کند. این ارز یک کانال رنج بین محدوده قیمتی یک دلار و ۱/۳۰ دلار دارد که کارشناسان عقیده دارند سقف این کانال به زودی شکسته می‌شود.

قیمت طلا و سکه امروز

قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۳۰ آبان به ۲۸ هزار ۱۵۰ تومان افزایش یافت.

نرخ صرافی ملی امروز با کمی کاهش به ۲۶۸۰۵ تومان رسید. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶۵۶۱ تومان اعلام شد.

در بازار امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس جهانی طلا بدون تغییر بود. قیمت طلا در بازار امروز با توجه تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات قیمت دلار در بازار امروز، کاهش یافت.

قیمت طلا ۱۸ عیار در کم‌ترین نرخ امروز به یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تهران ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و پایین‌ترین نرخ ۱۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان اعلام شد.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه تا پایان هفته

نایب رئیس اتحادیه طلا درباره آینده بازار طلا و سکه گفت: اونس جهانی در معاملات پایان هفته تحت تاثیر تقویت شاخص دلار کاهش یافت. با توجه به روند حرکتی اونس و کنترل نرخ ارز در بازار داخلی پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته روند حرکتی قیمت طلا و سکه متعادل و با نوسان کم همراه باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.