حجم ویدیو: ۵.۳۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

آینده قیمت طلا و دلار / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۱۲ دی

شتخص بورس در معاملات امروز روند متعادلی را ثبت کرد. قیمت دلار در سامانه سما ثابت ماند. قیمت طلا و سکه روند نزولی داشتند. به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام که روز گذشته با افت شاخص کل به کار خود پایان داده بود، در نیمه اول امروز نیز منفی آغاز به کار کرد اما در پایان و

شتخص بورس در معاملات امروز روند متعادلی را ثبت کرد. قیمت دلار در سامانه سما ثابت ماند. قیمت طلا و سکه روند نزولی داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام که روز گذشته با افت شاخص کل به کار خود پایان داده بود، در نیمه اول امروز نیز منفی آغاز به کار کرد اما در پایان و با رشد برخی از نمادها در نهایت با ۲۲۳ واحد رشد در کانال یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحد قرار گرفت.

فملی، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر مثبت و فخوز، شپدیس و پارس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز ثبت کردند. در بازار سهام امروز وضعیت گروه‌های نفتی، بانک و کانه‌های فلزی بهتر از سایر گروه‌ها بود.

رمزارزها

بیت‌کوین هنوز در محدوده ۴۷ هزار دلار قرار دارد و فعالین بازار رمزارزها در برهه کنونی از همیشه بلاتکلیف‌ترند.

حاشیه‌های بازاررمزارزها

در راستای تحولات مثبت اخیر شیبا، تیم توسعه این ارز دیجیتال اعلام کرد که به زودی سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) را‌ه‌اندازی می‌کند.

DAO شیبا اینو تصمیمات حکمرانی مربوط به پروژه صرافی شیباسواپ را در خود تجمیع خواهد کرد. کاربرانی که روی توکن جایزه شیبا (BONE) استیک کرده‌اند توکن tBONE دریافت خواهند کرد که به آنها اجازه رای‌دهی می‌دهد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۱ به تنهای ۸۰۷۰ کوین ایجاد شده که نشان دهنده رشد نزدیک به ۱۰۰ درصدی تعداد ارزهای دیجیتال بازار است. در مجموع، در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار رمزارز در بازار وجود دارد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا میزبان پادکست لکس فریدمن بود و در این پادکست گفت مکانیسم‌های دوج‌کوین او را برای استفاده روزمره از بیت‌کوین پیش می‌اندازد.

طلا و ارز

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز یکشنبه ۱۲ دی با ۱۴ تومان کاهش، ۲۷,۳۸۱ تومان معامله شد.

قیمت سکه امروز یکشنبه ۱۲ دی ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ثبت شد. نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت اونس جهانی طلا امروز یکشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی ثابت ماند و در بالاترین نرخ ۱۸۳۰ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۸۲۸ دلار اعلام شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۹۱ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان ثبت شده است.

شروع مذاکرات برجامی دولت سیزدهم در آذر ۱۴۰۰ به همراه برخی از اخبار سیاسی و اقتصادی جهانی در بازارهای طلا و ارز اثرگذار بود. قیمت دلار به عنوان یکی از عوامل موثر در بازار طلا و سکه در آذر ۱۴۰۰ روند نوسانی زیادی را داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.