حجم ویدیو: ۸۱.۸۸M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۹:۱۶ دانلود ویدیو

رضا شیرازی، کارشناس بازارها در کافه بورس

با سخن رئیس جمهور هم نباید خرید کرد / می‌خواهم «رضا شیرازی» را حذف کنم

کد بورسی سه رقمی دارد. یعنی از دهه ۵۰ تاکنون در بازار سرمایه سهام داشته است. هنوز به سن ۱۸ سالگی نرسیده بود پدرش برایش سهام خریده بود. حالا که پدر شده است نیز برای هر دو دختر خود کد بورسی گرفته و به آنها رفتار مالی را یاد می‌دهد. او از نحوه معاملات خود

کد بورسی سه رقمی دارد. یعنی از دهه ۵۰ تاکنون در بازار سرمایه سهام داشته است. هنوز به سن ۱۸ سالگی نرسیده بود پدرش برایش سهام خریده بود. حالا که پدر شده است نیز برای هر دو دختر خود کد بورسی گرفته و به آنها رفتار مالی را یاد می‌دهد.

او از نحوه معاملات خود سخن می‌گوید و توضیح می‌دهد چطور معامله می‌کند. او می‌گوید حتی با صحبت رئیس جمهور هم کار خرید را انجام نمی‌دهم و استفاده از تحلیل تکنیکال چندان در بورس جوابگو نیست.

شیرازی می‌گوید بزرگترین آرزویش باقی ماندن نام نیک است و بزرگترین حسرت زندگی‌اش این بوده که بزرگ شدن دخترش را کمتر دیده است. مهمترین برنامه آینده شما چیست؟ او پاسخ می‌دهد حذف رضا شیرازی! او توضیح می‌دهد منظورش این است که پس از نبودن او هم جریان‌های درآمدی زندگی‌اش ادامه داشته باشد و از فکر او نه حضورش جریان درآمدی فعال باشد.

تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» با اجرای ابراهیم علیزاده را آغاز کرده که جزئیات فصل اول این برنامه را در گزارش «کافه بورس» می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل دوم این برنامه نیز مریم محبی، مهدی سماواتی، مهشید داداش‌زاده و پیمان مولوی به کافه بورس آمدند و از تجربیات خود سخن گفتند. این فصل هم در ایام نوروز پخش شد که جزئیات کامل آن را در «کافه بورس نوروز ۱۴۰۰» می‌توانید مشاهده کنید.

فصل سوم کافه بورس نیز از روز جمعه، ششم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده که قسمت اول آن مصاحبه با علیرضا کریمیان بوده که می‌توانید این ویدیو را در «کافه بورس علیرضا کریمیان» مشاهده کنید.

قسمت دوم این فصل نیز مصاحبه با مهدی سوری بوده که می‌توانید این ویدیو را در « کافه بورس مهدی سوری » مشاهده کنید.

در قسمت سوم این سری از کافه بورس هم رضا شیرازی از خاطرات تلخ و شیرین خود سخن می‌گوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.