کد مطلب: ۸۶۹۶۳۳

حسینی:‌ افزایش حقوق‌ها تناسبی با تورم رسمی ندارد

حسینی:‌ افزایش حقوق‌ها تناسبی با تورم رسمی ندارد

عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: افزایش حقوقی که در ابتدای سال برای کارمندان و کارگران اعمال شد هیچ تناسبی با تورم فعلی که مردم در زندگی روزمره حس می‌کنند، ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدکریم حسینی، عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های مجلس برای ترمیم حقوق کارگران متناسب با تورم رسمی در کشور گفت:‌ با توجه به عدد تورمی که در کشور داریم ایجاب می‌کند که دولت اقدام عاجلی در ترمیم حقوق کارمندان و کارگران متناسب با نرخ تورم داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش حقوقی که در ابتدای سال برای کارمندان و کارگران اعمال شد هیچ تناسبی با تورم فعلی که مردم در زندگی روزمره حس می‌کنند ندارد، گفت:‌ دولت در جلسات شورای عالی کار این تعهد را داده بود که اگر نتواند تورم را کنترل کند به میزان تفاوت میان مزد تصویبی با نرخ تورم، حقوق‌ها را نیز ترمیم کند.

عضو فراکسیون کارگری مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی هم در بررسی برنامه هفتم توسعه و هم بررسی بودجه سال 1403 مسئله نظام پرداخت‌ها و متناسب‌سازی حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان را با جدیت دنبال خواهد کرد و به دنبال یک عدد منطقی برای افزایش حقوق‌ها است.

حسینی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس با جدیت پیگیر برگزاری جلسه شورای حقوق و دستمزد با دستور کار ترمیم نرخ دستمزد کارگران است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.