کد مطلب: ۸۹۸۶۶۳

ترامپ به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار محکوم شد

ترامپ به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار محکوم شد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، در پرونده فساد به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار و محرومیت از داشتن کسب‌وکار در ایالت نیویورک به مدت ۳ سال محکوم شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از بی‌بی‌سی، قاضی دادگاه ایالتی نیویورک «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و بنگاه تجاری او را به علت سندسازی و ارائه اطلاعات نادرست درباره ارزش واقعی دارایی‌ها و سرمایه این شرکت، به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار محکوم کرده است.

محرومیت ترامپ از فعالیت تجاری برای ۳ سال 

قاضی همچنین دونالد ترامپ را برای سه سال از هرگونه فعالیت تجاری در نیویورک محروم کرده و حکم داده که او برای سه سال از گرفتن هرگونه وام بانکی در ایالت نیویورک محروم خواهد بود.

ماه سپتامبر سال گذشته قاضی همین دادگاه در نیویورک در یک پرونده مدنی-غیرکیفری- حکم داد که دونالد ترامپ «مکررا» میزان ثروت خود را چند میلیارد دلار - نزد بانک‌ها و شرکت‌های بیمه بزرگنمایی کرده است. 

آن زمان و در جریان رسیدگی به این پرونده که دادستان کل ایالت نیویورک مدعی العموم آن است، گفته شد که این اقدام ترامپ برای دریافت وام‌های ارزان و بیمه انجام شده است. 

این دادگاه بعضی از مجوزهای کسب و کارهای ترامپ در نیویورک را باطل کرد و اکنون هم حکم توقف هرگونه فعالیت تجاری توسط بنگاه ترامپ را برای سه سال آینده اعلام کرده است.

قاضی این پرونده دریافته که دونالد ترامپ در طول یک دهه، در اعلام ارزش دارایی‌های خود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار اغراق کرده بوده است.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.