کد مطلب: ۸۹۰۴۴۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۲/ رکود بازار در سایه نمایشگاه خودرو

قیمت خودرو امروز 24 آبان 1402/ رکود بازار در سایه نمایشگاه خودرو

بازار خودرو امروز، چهارشنبه، 24 آبان 1402، همانند هفته‌های گذشته، در رکود به سر می‌برد و تقریباً قیمت تمامی محصولات در ثبات کامل قرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 24 آبان 1402 در ثبات کامل قرار دارد. بیشتر محصولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی بدون هیچ تغییری، با همان نرخ‌های روز گذشته خرید و فروش می‌شوند؛ اما تعداد انگشت‌شماری از مدل‌های موجود در بازار، نوسان اندکی را تجربه می‌کنند.

نرخ دلار از آغاز هفته جاری در محدوده 51 هزار تومان، ثابت شده و همین امر دلیلی بر ثبات بازار خودرو، زیر سایه افتتاح نمایشگاه خودروی تهران شد. نمایشگاه خودرو تهران از روز گذشته و با حضور وزیر صمت افتتاح شد که رویکرد آن، توجه ویژه به خودروهای الکتریکی است.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی از صبح امروز به تبعیت از هفته‌ها و ماه‌های گذشته کار خود را در رکود آغاز کرد. بیشتر محصولات تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته ندارند و نوسان بعضی از مدل‌ها هم در بیشترین حد ممکن به 10 میلیون تومان می‌رسد.

کوییک دنده اتوماتیک R، ارزان‌ترین خودرو اتومات موجود در بازار ایران، امروز نیز همانند روزهای گذشته، تغییری ندارد و 462 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G در حال حاضر خودروی رده بالای تولیدی شرکت سایپا به حساب می‌آید که از ماه‌های گذشته در محدوده 580 میلیون تومان قرار دارد و امروز نیز به تبع روزهای ابتدای هفته با همان قیمت 585 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207i دنده دستی یکی از محبوب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که روز گذشته حدود چهار میلیون ارزان شده بود، امروز حدود دو میلیون تومان دیگر پایین آمد و به 610 میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 که دیگر خودروی محبوب بازار داخلی‌ها محسوب می‌شود، از روزهای گذشته افزایش قیمت جزئی را تجربه می‌کرد که امروز نیز حدود یک میلیون تومان بالا رفته و وارد کانال 630 میلیون تومان شده است.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

جک J4 آپشنال که در بین خودروهای مونتاژی به محصولی اقتصادی معروف است، یکی از معدود خودروهای مونتاژی به شمار می‌رود که نوسان قیمتی دارد و با افت پنج میلیون تومانی به نرخ 735 میلیون تومان رسید.

آریزو 5 توربوشارژ جدید از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 670 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001 (1)

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به تعطیلی بازار خودرو در روزهای آینده، احتمال وقوع نوسانات قیمتی طی این روزها در بازار بسیار پایین است. از سوی دیگر روز به روز اخبار جدیدتر و امیدوارکننده‌ای از واردات خودرو به گوش می‌رسد که می‌تواند رکود بازار خودروهای داخلی و مونتاژی را بیشتر کند. برای مثال در شب گذشته، شرکت نامی خودرو از سه محصول نیسان رونمایی کرد که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار کشور شود و چنین رویدادهایی در کنار ثبات نرخ دلار، رکود بازار را بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

برای مطالعه بیشتر صفحه تحلیل بازار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.