فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۷۷۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قیمت تتر ۵۹ هزار و ۸۵۰ تومان شد

قیمت دلار امروز 27 شهریور 1403 / قیمت تتر ۵۹ هزار و ۸۵۰ تومان شد

قیمت دلار امروز با افزایش پلکانی در میانه کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. برخی از معامله‌گران این رشد قیمت را متاثر از سقف‌شکنی قیمت اونس جهانی طلا و شناسایی فرصت خرید می‌دانند. به نظر می‌رسد دلار در محدوده‌ای مشخص همانند هفته‌های گذشته گرفتار شده و این افت و خیزها روند طبیعی بازار است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار امروز با رشد ۲۰۰ تومانی به نیمه کانال نهم از کریدور پنجم صعود کرد. با این وجود تعادل عرضه و تقاضا در بازار ارز وجود دارد و معامله‌گران حضور قوی بازارساز در بازار ارز را دلیل گرفتاری دلار در محدوده‌ای مشخص می‌دانند. آنها معتقدند این افت و خیزها روند طبیعی بازار است.

Screenshot 2024-09-17 at 12.15.51 PM

گفتنی است بعد از بازگشایی بازارهای جهانی در روز دوشنبه اونس جهانی طلا تحرکات قابل توجهی داشت و سقف تاریخی قیمت را شکست. اکنون طلای جهانی در بالاترین قیمت خود در طول معاملات طلا قرار دارد و این موضوع بازار ارز را نیز با خود همراه کرده است.

قیمت تتر در روز سه‌شنبه با رشد قیمت دلار همراه شد اما قیمت این ارز دیجیتال ۲۵۰ تومان از دلار جلوتر است.

باید در نظر داشت امروز نیز قیمت حواله دلار با افزایش نزدیک به ۱۰۰ تومانی همانند روز گذشته عرضه شد. این رشد پلکانی همچنان بر تاکید سیاست‌گذار بر تک نرخی شدن قیمت دلار صحه می‌گذارد.

رشد پلکانی دلار حواله ادامه دارد

قیمت درهم امروز با رشد ۳۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۲۲۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر روز سه‌شنبه همانند دلار افزایش ۲۵۰ تومانی داشت و در سطح ۵۹ هزار و ۸۵۰ تومانی در حال معامله است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۲۲۰ تومانی معامله شد و رشد ۴۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۹۱۰ تومانی ایستاد و افزایش ۳۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز سه‌شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۴۷۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۱۵۲ تومانی عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.