خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۷۲۰۱

رشد دسته جمعی شاخص های فرابورس در سومین روز مهرماه

رشد دسته جمعی شاخص های فرابورس در سومین روز مهرماه

بازارهای فرابورس در سومین روز مهرماه با معاملاتی مثبت، کار خود را به پایان رساندند. این روند رشد دسته جمعی شاخص های منتخب فرابورس را به دنبال داشت.

به گزارش تجارت نیوز،

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری، سه‌شنبه 3 مهرماه، در بازارهای فرابورس بیش از 8 میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش بالغ بر 19 هزار و 400 میلیارد تومان در 177 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در روزی که گذشت همه شاخص‌های منتخب فرابورس مثبت بودند. شاخص کل 219 واحد، معادل یک درصد رشد کرد و در عدد 22 هزار و 297 واحد قرار گرفت. شاخص قیمت 49 واحد و شاخص کل هم‌وزن 1906 واحد بالا رفتند.

نمادهای آریا، هرمز، خاور، فصبا، وسپهر، سامان و شاوان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

همچنین ارزش معاملات به تفکیک بازارها نشان می‌دهد امروز بالغ‌بر 3.1 میلیارد برگه سهم به ارزش بیش از یک‌هزار و 300 میلیارد تومان در بازارهای سهامی دادوستد شد.

نمادهای غمینو، کرومیت، غفارس، آ س پ، تپسی، وگردش و سامان در صدر جدول بیشترین افزایش قیمت‌ها قرار گرفتند. 

 بیشترین کاهش قیمت‌ها نیز متعلق به نمادهای ثپردیس، ولتجار، گلدیرا، ثتران، وامین، بساما و نیان بود.

بررسی سایر بازارهای فرابورس نشان می‌دهد امروز 74 میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش 6 هزار و 800 میلیارد تومان دادوستد شده است. همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز 69 میلیون برگه به ارزش 4 هزار و 100 میلیارد تومان معاملات ثبت شد.

گفتنی است 6.4 میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز امروز به ارزش بیش از 7 هزار و 100 میلیارد تومان مورد جابه‌جایی قرار گرفت.

در پایان بازار روز جاری نمادهای فزر، زملارد، شفام، خاور، کرمان، فصبا و سمگا در جدول نمادهای پرتراکنش قرار گرفتند.

منبع : فرابورس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.