کد مطلب: ۸۶۰۰۷۱

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت:

اجاره خانه اشتراکی در تهران رایج است

اجاره خانه اشتراکی در تهران رایج است

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: در بین موارد اعلام شده زندگی در خانه‌ اشتراکی از قدیم بوده و موضوع جدیدی نیست و باید توجه داشت خانه‌ اشتراکی در آپارتمان اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، داود بیگی‌نژاد درباره گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مبنی بر شیوع 8 شکل بی‌خانمانی به‌عنوان پدیده «بدیل اجاره‌نشینی» در شهرها از جمله پشت‌بام خوابی، موتورخانه خوابی، ماشین‌خوابی، گورخوابی، شغل‌گزینی سرپناه‌جویانه، هم‌خانگی دو یا چند خانواده در یک واحد مسکونی و خانه به دوشی اظهار داشت: در بین این موارد اعلام شده مورد خانه اشتراکی از قدیم بوده و موضوع جدیدی نیست و باید توجه داشت خانه‌های اشتراکی در آپارتمان اتفاق نمی‌افتد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی درباره اجاره اشتراکی در آپارتمان گزارش نشده‌ است، ادامه داد: اجاره خانه اشتراکی مستغلاتی و دربستی موضوع رایجی است و از گذشته این تقاضا وجود داشت و امروز هم این تقاضا وجود دارد و شاهد زندگی اشتراکی خانوار در خانه‌های دربستی هستیم و در آینده هم این درخواست حذف نمی‌شود.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تکذیب موارد اعلام شده در این گزارش گفت: پشت بام خوابی و اجاره اشتراکی در آپارتمان حتی در مناطق پایین شهر تهران دیده نشده است و به طور قطع این مورد در نقاط بالا شهر ‌تقاضایی ندارد.

بیگی‌نژاد تاکید کرد: اجاره اشتراکی دو شخص در یک واحد آپارتمان وجود دارد اما تقاضایی برای اجاره اشتراکی دو خانوار در یک واحد آپارتمان نداشتیم و اگر این موضوع دیده شود سریعا این مورد را گزارش می‌دهند.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.