به گزارش تجارتنیوز، با توجه به تغییر برنامه زمانبندی عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام صادراتی در نمادهای معاملاتی «سنفت ۰۰۲» و «سنفت۰۰۳»، پذیرهنویسی این اوراق به تاریخ دیگری موکول شده است.
پذیرهنویسی اوراق سلف نفت عقب افتاد / پیشفروش نفت انجام نشد
|
با توجه به تغییر برنامه زمانبندی عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام صادراتی در نمادهای معاملاتی «سنفت ۰۰۲» و «سنفت۰۰۳»، پذیرهنویسی این اوراق به تاریخ دیگری موکول شده است.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- شهباز شریف: موضوع موشکی در توافقات اخیر وجود نداشته است
- آجرلو: بازرسی از تاسیسات هستهای آسیبدیده انجام نمیشود
- ورود موج جدید بارشی از سمت شمال غرب کشور
- ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی
- ۶۷ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
- پنجره نقلوانتقالاتی استقلال تا پایان هفته باز میشود؟
- تحریمهای جدید آمریکا علیه کوبا
- هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری با ترفند بهروزرسانی کارت خوان
- فیش حقوقی بازنشستگان و مستمریبگیران در دسترس قرار گرفت
- جزئیات اقتصادی تفاهمنامه ایران و آمریکا
کسی که میخره نمیفهمه
نفتی که کسی ۱۰ دلار نمیخره مردم باید بخرن ۹۰۰؟
این دیگه چه معادله ای بود
سلام دوستان سهام های خود رو برا فروش نذارید
دوشنبه بازار مثبت میشه
دل خجسته ای داریا دیگه سقوط آزاد شروع شده این همه ادم بی سواد ریخته تو بورس تو پایین ترین قیمت ممکنه سهم رو میخره فرداش میبینه منفی خورد میفروشه میخواد یک شبه کلی سود کنه با یه حرف ساده کل بورس ازهم میپاشه تا این ادما هستن که سرمایداری بلد نیستن داستان همینه و از این بدترم میشه چون هنو خیلی از این ادما تو بورس هستن و درست کردن این روند کار حضرت فیل دیگه کار از اصلاح گذشته تبدیل به یه روند شده فقط یه معجزه میتونه همچیز رو درست کنه اگه فردا بیدار شدی دیدی سهمی که از ۵۰ هزار تومن رسیده به ۶ هزار تومن و سهام دارا تو صف فروش نبودن اون موقست که ورق بر میگرده طرف ۴۰ درصد ضرر داده سهامشو نمیفروشه ولی این سهام دار تازه وارد همین سهمو مفقت خریده تا رنگ قرمز میخوره به چشش میره تو صف فروش خب تو یا تحلیلی کردی این سهمو خریدی یا تحلیل نکرده سهمو خریدی در هر دو حالت غ ل ط کردی اومدی سهمو خریدی که هنو یه رو نشده میری تو صف فروش اون سهامدارا ام باید چوب افرادی مثل تورو بخورن خلاصه منم دوست دارم فردا معجره اتفاق بیفته مردم یکم سهداری یاد بگیرن ایشالا فردا ساعت ۹ بیدار بشیم ببینیم گوشیمون زنگ نخورده خواب موندیم بعد بریم تو حسابمون ببینیم تمام سهمامون مثبت خوردن و بسته شدن? یعنی میشه?
سلام اگه میخوایید تو بورس ضرر نکنید بچسبید به شرکتها کارخانجاتی که تعداد سهامشون از یه میلیارد کمتر باشه
ای بابا ! چرا نفتارو میریزی تو بورس ?
سران قوا با عرضه اوراق نفتی مخالفت کردن
تعهدات این دولت را دولت بعدی پرداخت نمیکند
من تو نماد ثعمرا و ثشاهد میلیاردر شدم… بیش از 4000درصد سود کردم، الانم ثعمرا بخرید و راه ثشاهد و میره تا آخر سال.. نگران 10درصد و 20 درصد ضرر نباشید، البته این نظر شخصی خودم هست /هر سهمی دارید سفته سفت بچسبید که از دستون در نیارن.. موفق باشید
فردا دوشنبه برگشت بورس
انشالله
چندروز پدر مردم و بورس رو دراوردن و همروز دچارزیان کردن حالا میگن کنسل شد
لعنت به آدم مردم آزار
بی عابرویی ازین بالاتر که اوراقتون باد کرد کنسلش کردید.
خجالت بکشید
من تا وقتی ک باچشام نبینم سبز شدنو بدلم نمیزنه و چشم اب نمیخوره این بازیه کثیفو نمیدونم کی خاتمه میدن اما نمیدونم چیشد ک همه خوب پیشبینی کرده بودنش یهویی توی یکساعت همه چی تغییر کرد و دارایی ملت رفت ب فنا اونوقت یکیم بخودش نگرفت و تقصییر هسته مرکزی انداختن خب اطلاعات و پولایی ک تو بورس میاد کجا میشه یعنی مگه میشه ک هیشکی ندونه این پول بی زبون ملت کجا میشه چطوری میشه ک سود میره تو جیبشون ولی ضرر مردم معلق میمونه!!!