کد مطلب: ۴۰۳۵۸۰

قیمت سکه امامی به ۴۰۱۰۰۰۰ تومان رسید/ قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۷/۱۳

قیمت سکه امامی به 4010000 تومان رسید/ قیمت طلا و دلار امروز 98/7/13

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر افزایش بهای جهانی طلا و ثبات نرخ ارز بود که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به چهار میلیون و 10 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی طلا در حالی شب گذشته بسته شد که قیمت طلا پس از بهبود وضعیت اشتغال آمریکا و کم رنگ شدن امیدها برای کاهش نرخ بهره، تا حدودی افزایش یافت و به 1505 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش مهر، روز جمعه، پس از این که گزارش اشتغال آمریکا فراتر از انتظار ظاهر شد و امیدها برای کاهش شدید نرخ بهره فدرال‌رزرو کمرنگ شد، قیمت طلا از رشد باز ایستاد، اما توانست رشد هفتگی ثبت کند.

به گزارش رویترز، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا، اسپات‌گلد، که ۳ جلسه معاملاتی اخیر را رشد کرده است، با ۰.۱ درصد رشد به ۱۵۰۶.۳۱ دلار رسید تا سود این هفته خود را به ۰.۸ درصد برساند.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا پس از این که تا ۱۵۲۵.۸۰ دلار بالا رفت، در نهایت در ۱۵۱۰.۲۰ دلار بسته شد.

در ماه سپتامبر مشاغل آمریکا به رشدی متوسط دست یافت تا به این ترتیب نگرانی از این که اقتصاد در حال کند شدن آمریکا، به زودی به رکود دچار شود، کاهش یابد. با کمتر شدن اضطراب بازارها قیمت طلا از رشد باز ایستاد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ تا ساعت 18، 11,450 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11350 تومان و 11450 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,639 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4611 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12550 تومان و 12650 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 995 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 10 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به روز پنج‌شنبه با رشد نسبی همراه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 408 هزار و 373 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 40 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 240 هزار تومان و 850 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.