کد مطلب: ۴۸۶۱۵۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند بورس هفته بعد چگونه خواهد بود؟

روند بورس هفته بعد چگونه خواهد بود؟

شاخص کل بازار سرمایه در هفته جاری در تمامی روزها منفی بود. این روند نزولی البته به دیگر بازارها هم سرایت کرد و کل بازارها در دو روز آخر هفته منفی شد. امروز اما با وجود نزول جزئی شاخص کل، عرضه و تقاضا به تعادلی نسبی رسید. روند بازار در هفته بعد چگونه خواهد بود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بی‌اعتمادی سهامداران به بازار سهام زیاد شده است. این بی‌اعتمادی حاصل اخباری چون افزایش نرخ سود بانکی، نتیجه انتخابات آمریکا و نوسان قیمت دلار است. عواملی که هر کدام سهامداران را درباره آینده بورس نگران کرده و جو هیجانی منفی در بازار ایجاد کرده است.

این کارشناس در رابطه با روند بازار هفته بعد گفت: بازار سهام بین شاخص یک میلیون و 340 تا یک میلیون و 500 هزار واحد نوسان خواهد داشت و به نظرم در هفته آینده شاخص کل در همین محدوده نوسان داشته باشد.

به گفته وی با توجه به شرایط موجود، بازار سهام رشد شارپی را تجربه نمی‌کند و سهم‌های بازار سهام مانند گذشته رشد نخواهد کرد و باید در انتخاب سهم ارزنده دقت کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چربی خون گرفتم اشغالا

  • ناشناس

    از ما میپرس؟؟؟؟

  • ناشناس

    خدا به داد مظلوما برسه انشا الله سرمایه مدم نابود شد

  • ناشناس

    این کارشناس در رابطه با روند بازار هفته بعد گفت: بازار سهام بین شاخص یک میلیون و 340 تا یک میلیون و 500 هزار واحد نوسان خواهد داشت و به نظرم در هفته آینده شاخص کل در همین محدوده نوسان داشته باشد.به گفته وی با توجه به شرایط موجود، بازار سهام رشد شارپی را تجربه نمی‌کند و سهم‌های بازار سهام مانند گذشته رشد نخواهد کرد و باید در انتخاب سهم ارزنده دقت کرد.﷼…….یعنی چی سهم ارزنده همون مغازه ای بود که سه سال پیش فروختم بخاطر فروشگاههای زنجیره ای که شما دار کرین و ما را حول دادین سمت بورس اره اره سهم ارزنده ای تو بورس نیست وقت پول وارامش. و کار مارا ازما گرفتین الان با داراییم نمیتونم یک سوم اون مغازه رو بگیرم

  • ناشناس

    شيب ملايم بورس تا زير 1 ميليون ….. تشكر دولت عزيز و مردم مدار ( دولت كسري بودجه را تامين كرد و رفت !!!! ) نميدونم چرا تجارت نيوز نظر كارشناس هاي الكي رو تو سايت ميزاره !!! هر روز بازه نوسان شاخش رو بيشتر ميكنن
    يه روز بين 1800 تا 1700
    يه روز 1700 تا 1600
    الان هم 1500 تا 1300 …………….. برادر بگو 2 ميليون تا 500 هزار و خودتو راحت كن

  • علیه

    بورس قتلگاه سرمایه های خرد شده

  • ناشناس

    بریم دست فروشی کنیم یا گدایی بیشتر سود خاک تو سر بورس ایران

  • ناشناس

    گدا کنار خیابون بیشتر در میاره تا اونی کی یه میلیلیارررررررررررررد داره واقعا که

  • ناشناس

    خجالت داره از این همه بازی با سرمایه مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!##

  • ناشناس

    به خودتون الکی دلخوشی ندید.بورس با اما و اگر بر نمی گرده.اگه دلار و سکه پایین بیاد که ان شاالله پایین بیاد و مشکلات مردم حل بشه،بورس هم صد در صدسقوط خواهد کرد.