کد مطلب: ۳۸۸۱۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین خبر از بازار متشکل ارزی / این بازار چه زمانی افتتاح می‌شود؟

آخرین خبر از بازار متشکل ارزی / این بازار چه زمانی افتتاح می‌شود؟

مدیرعامل بازار متشکل ارزی به تجارت‌نیوز گفت: بازار متشکل ارزی آماده اجرا است و هیچ مشکلی برای راه‌اندازی ندارد، فقط منتطر این هستیم که در زمان مناسب افتتاح شود تا بیشترین اثر را در بازار داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار متشکل ارزی به عنوان بازاری به برای ساماندهی و توسعه بازار شفاف، منصفانه و کارا و در ادامه کنترل بر بازار در جلسه شورای پول و اعتبار بهمن ماه سال گذشته نصویب شد.

روز 11 تیر ماه در آیین‌نامه بازار متشکل ارزی به عنوان روز راه‌اندازی این بازار ثبت شده بود، اما این بازار طبق آیین‌نامه کار خود را آغاز نکرد.

محمود شکسته‌بند، مدیر عامل این بازار در خصوص علت به تعویق افتادن راه‌اندازی این بازار گفت: برای راه‌اندازی این بازار زمان خیلی مهم است، چون باید در زمانی راه‌اندازی شود که بیشترین اثر را داشته باشد.

وی در این خصوص افزود: همه‌ کارهای این بازار انجام شده و هیچ مشکلی در سازوکار و نحوه‌ اجرای این بازار وجود ندارد؛ ما آماده افتتاح هستیم فقط منتظر دستور رییس کل بانک مرکزی هستیم.

وی عنوان کرد: دشمن برای ما جنگ روانی برای کشور ایجاد کرده، بنابراین باید در زمانی شروع به کار کند که اثر خوبی داشته باشد و خبر راه‌اندازی نشدن آن واقعیت ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    راه بیافته قیمت دلار میچسبه به سقف…

    • ناشناس

      اخه چیزی نیست جز نمایش بانک مرکزی …

    • س.س

      چجوری

  • ناشناس

    اینقدر بازار رو‌دستکاری میکنن تا همه سوراخ هاشون تابلو بشه