کد مطلب: ۴۳۶۳۰۴

بازار ارز سه‌شنبه را چطور آغاز می‌کند؟ / آخرین قیمت دلار در بازار

بازار ارز سه‌شنبه را چطور آغاز می‌کند؟ / آخرین قیمت دلار در بازار

در روزی که شاخص بورس متاثر از کاهش قیمت جهانی نفت، ریزش قابل توجهی داشت، قیمت دلار در بازار بار دیگر با شکستن سد مقاومتی به ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تا پیش از امروز قیمت دلار در بازار چقدر بوده است؟ در صرافی ملی چطور؟ آیا این روند در امروز هم ممکن است ادامه یابد؟

درباره قیمت دلار در بازار دیروز عصر خبرآنلاین گزارش داد که قیمت دلار در نوزدهمین روز اسفند ماه بار دیگر با شکستن سد مقاومتی به ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

روز گذشته هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید که در قیاس با آخرین روز کاری گذشته افزایشی اندک را نشان می‌داد.

فعالان بازار معتقدند پیشروی دلار در کانال ۱۵ هزار تومان هر چند اندک است اما نشان از آن دارد که بهای این ارز شاخص در کانال ۱۵ هزار تومان در حال تثبیت است.

بر اساس این گزارش صرافان بانکی هر دلار را به قیمت ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری کردند.

قیمت یورو نیز دیروز به ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید . صرافان هر یورو را به نرخ ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری کردند. رشد قیمت‌ها در بازار ارز در حالیست که این بازار تحت تاثیر شیوع کرونا با کاهش شدید مشتری اسکناس ارزی روبرو است.

در صرافی ملی نیز قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۱۵۲۰۰ تومان اعلام شده بود. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵۱۰۰ تومان خریداری کردند. قیمت دلار در بانک مرکزی هم ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۱۶۸۰۰ تومان اعلام شده بود. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶۷۰۰ تومان بود. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۷۹۱ تومان تعیین شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    با سلام
    علی برکت الله
    اینها همه حباب هستند .معلوم نیست مسئولین اقتصادی کی از این حباب بیدار می شوند.
    راستی از اقای جهانگیری باید پرسید کو دلار4200تومانی ات.
    برادرت الآن کجاست؟ سراغی ازش نمی گیرید؟

  • مجید

    ای کاش این دولت اعلام میکرد تا مردم هزینه هاش رو پرداخت کنن که اینقدر با دلار کاسبی نکنه

  • ناشناس

    فرصته خریده بخر که خاطره خواهد شد.