خبر فوری:

کد مطلب: ۴۱۱۳۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تب دلار فعلا خوابید / مراجعه پی‌درپی صرافان به صرافی ملی / آخرین قیمت دلار چند است؟

تب دلار فعلا خوابید / مراجعه پی‌درپی صرافان به صرافی ملی / آخرین قیمت دلار چند است؟

همانند روزهای گذشته دسترسی به اینترنت و به ویژه به سایت صرافی ملی که منبع قیمت‌گذاری دلار و یورو در بازار ارز محسوب می‌شد، امروز نیز با محدودیت مواجه شده و صرافی‌های بسیاری در تهران و دیگر شهرهای کشور با اظهار نارضایتی از وضعیت موجود، قیمت‌های متفاوتی را برای دلار اعلام کردند.

امروز نیز دسترسی به اینترنت با محدودیت مواجه بوده و همچون روز گذشته بازار ارز شاهد دلار چند نرخی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همانند روزهای گذشته دسترسی به اینترنت و به ویژه به سایت صرافی ملی که منبع قیمت‌گذاری دلار و یورو در بازار ارز محسوب می‌شد، امروز نیز با محدودیت مواجه شده و صرافی‌های بسیاری در تهران و دیگر شهرهای کشور با اظهار نارضایتی از وضعیت موجود، قیمت‌های متفاوتی را برای دلار اعلام کردند.

با پیگیری‌های تجارت‌نیوز از چند صرافی، قیمت‌های متفاوتی از قیمت دلار در صرافی‌های مجاز در بازار امروز، سه‌شنبه 28 آبان ماه به دست آمده است.

یکی از صرافی‌های خیابان فردوسی با نارضایتی از عدم دسترسی به سایت صرافی ملی، قیمت دلار را بین 12000 تا 12100 تومان اعلام و عنوان کرد با مراجعه حضوری به صرافی بانک مرکزی از نوسانات قیمت مطلع شده و در حال حاضر نیز خرید و فروش دلار انجام نمی‌دهند.

این در حالی است که یکی از صرافی‌های مشهد نیز اعلام کرد که به صرافی ملی دسترسی ندارند و طی تماس با صرافی‌های تهران از قیمت مطلع می‌شوند. این صرافی قیمت فروش دلار را در بازار امروز 12050 تومان و در بازار دیروز 12400 تومان اعلام کرد.

بیش از دو صرافی دیگر در خیابان فردوسی تهران نیز مراجعه حضوری و پیاپی به صرافی ملی را برای مطلع شدن از قیمت دلار اعلام کردند. این صرافی‌ها قیمت دلار را در لحظه تنظیم این گزارش 12000 تومان اعلام کردند.

دیگر صرافی مجاز بانک مرکزی با اعلام دلار 12050 تومانی از سوی صرافی ملی اعلام کرد که نرخ فروش دلار در این صرافی 12050 تومان است.

یک صراف می‌گوید: سایت صرافی ملی در دسترس نیست و صرافی ما و چند صرافی دیگر این شهر نرخ دلار را بر اساس دلار سلیمانیه تعیین می‌کنیم.

وضعیت صرافی‌ها در مناطق آزاد تجاری از جمله شهرستان بانه در استان کردستان جالب به نظر می‌رسید.

یکی از صرافی‌های شهرستان بانه گفت: از وقتی اینترنت قطع شده دسترسی ما محدوده شده و روند معاملات ارزها دچار اختلال شده است. به صرافی ملی دسترسی نداریم و فقط با صرافی‌ها تهران تماس می‌گیریم که از قیمت مطلع شویم. دیروز قیمت دلار با 12400 تومان شروع شد و با نوساناتی همراه شد، روز گذشته دلار در تهران نسبت به دیگر شهرها گران‌تر بود. قیمت دلار در بازار امروز 12050 بود که اکنون به 12100 تومان رسیده است.

صراف دیگری در بانه عنوان کرد: سایت صرافی ملی در دسترس نیست و صرافی ما و چند صرافی دیگر این شهر نرخ دلار را بر اساس دلار سلیمانیه تعیین می‌کنیم. دیروز قیمت 12250 تومان بود و امروز 12050 تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سپهر. ام. دی

    ایرانیها از معدود مردم جهان هستن که اجازه میدن ی سری دلال سود جو براشون تعیین تکلیف کنه در حالی که همهددنیا میدونن دلار رو به افول گذاشته با تصمیمات چین و هر روز وضعش بدتر میشه گرانی دلار ایران فقط به دلیل ناآگاهی مردم از اقتصاد جهانیه

    • ناشناس

      ایرانیا اتفاقا ززنگن سرشون کلاه نمیره

    • ناشناس

      افرین

  • ناشناس

    من نمیدونم خرید دلار چه معنی داره، تویی که دلار میخری برای سود دوس داری قیمتش بالاتر بره تا سود کنی، غافل از اینکه چهار دیواریت همه گرونتر میشه، لعنت به دلالایی که با در آمد مردم و مهمتر با اقتصاد مردم بازی میکنند، نه به دلار

    • ناشناس

      فکر میکنی اگه کسی دلار نخره گرون نمیشه؟؟؟ بابا ریال ایران با حتی با پشکل هم نمیشه مقایسه کرد … هر روز ریال در حال بی ارزش شدن هست بعد تو میگی دلار نخرید؟؟ !!!!!!!!!

  • ناشناس

    آقای سپهر ام دی
    پایین اومدن شاخص دلاری که تو اخبار میخونی اونطوری که تو فکر میکنی نیست مثلا شاخص دلار یک صدم درصد یا نهایتا ۱ در صد افول میکنه اما همون قدر و حتی بیشتر اقتصاد امریکا قوی تر میشه
    و این دلیلی نداره رو قیمت دلار تو ایران تاثیر بزاره
    دلار تو ایران وضعیتش مثل یک کالای کمیابه که بخاطر کم بودنش گرونه و با ارزش اما دولت و افراد کم اطلاع به دنبالش میخوان مردم رو متضرر کنن و دلار هاشونو ارزان بخرن فقط و فقط به واسطه چند خبر دروغی
    یه بار خبر مذاکره، یه بار خبر بازار متشکل ارزی، یه بار خبر دیگه…

  • پاحا۷ل

    وا قعا از همه مسولین متشکرم