کد مطلب: ۴۰۹۸۶۴

آخرین قیمت پراید+ لیست قیمت انواع خودروهای داخلی

آخرین قیمت پراید+ لیست قیمت انواع خودروهای داخلی

در هفته جاری بیشترین افزایش قیمت در بین خودروهای داخلی برای خودروهای دنا و پژو پارس Lx بوده است که به ترتیب 5 و 4 میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

با توجه به نوسان قیمتی مرتبط با اقلام گوناگون، اطلاع داشتن از آخرین قیمت کالاها (از جمله قیمت خودرو) همواره از دغدغه مخاطبان بوده است.

در سلسله پست‌های «کف بازار»، خبرنگار تجارت‌نیوز با توجه به درخواست مخاطبان، قیمت یک قلم کالا را به صورت میدانی تهیه و منتشر می‌کند. در این میان، کالاهای مربوط به برندهای مختلف با قیمت‌های متنوع و قابلیت مقایسه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آنچه در زیر می‌بینید، جدول قیمت پرفروش‌ترین خودروهای داخلی در بازار 20 آبان ماه ۱۳۹۸ است:

dakheli fin 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کی این ماشینای بنجل رو میخره که شما میگید پرفروش اصلا خرید وفروشی انجام نمیشه این دلالا می شینن دور هم هر روز خودرو رو گران میکنن سزای گران فروشی نخریدن اهای ملت

  • ناشناس

    آیا مردی هست

  • هادی

    محصولات لیفان یا ام وی ام بهتره از این بنجل ها

  • ناشناس

    بابا نخرید …کاش بجایه اینه همه تو دهناتون میچرخه و میگید ماشین و خونه غیره داره گرون میشه و همدیگه رو از اینکه اگه گرون شد دیگه نمیتونیم بخریم میترسونید و خودتون مییزید تو بازار و تقاضا رو برا یه همون جنسا میبرید بالا و به دنبالش قیمتم میبرید بالا دقیقا همون کاری رو که سرمایه گذار یا دلال میخاد واسه منفعت خودش رو انجام میدید بجایه این کارا مثله کشورهای اروپایی فرهنگ سازی کنید و همه دست به دسته هم بدید و یک سری کلاهایی که اساسی نیستن رو نخرید تا بازار خالی بشه از خریدار و یه فکری به حاله ملت کنن ..اینم بدونید تا اینجا هرچی گرونی شد بخش اعظمیش رو خوده ماها مقصر بودیم ..تو ایران هرکس به فکره منفعت خودشه و همین نا متحد بودن مردم دلیله اصلی این
    گرونیاست

  • ناشناس

    چی به سرمون میخواد بیاد این طناب ته جایی دوام میاره بعدش پاره میشه

  • ناشناس

    چی به سرمون میخواد بیاد

  • صمد

    چی به سرمون میخواد بیاد