خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۴۴۵۳

رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

آخرین وضعیت اقلام اساسی در بازار / برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در شب عید

آخرین وضعیت اقلام اساسی در بازار / برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در شب عید

رئیس اتاق اصناف تهران می‌گوید: فعلا هیچ کمبودی در حوزه شکر و برنج در سطح بازار وجود ندارد. اقلام اساسی همچون گوشت و شکر در میادین میوه و تره‌بار شهرداری و همچنین فروشگاه‌های شهروند توزیع شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این پرسش که چرا در برخی از مال‌ها و واحدهای صنفی به نظر می‌رسد با کمبود شکر و برنج مواجه هستیم؟ به تجارت‌نیوز گفت: در شرایط بحرانی و حساس میزان خرید مردم در این ایام بیشتر از مواقع دیگر می‌شود. افزایش میزان تقاضا در برخی از واحدهای صنفی و فروشگاه‌ها باعث می‌شود که کالاهای مورد نیاز تمام شود که شارژ این کالاها توسط متولیان صنفی قدری زمان‌بر است.

قاسم نوده فرهانی در ادامه افزود: فعلا هیچ کمبودی در حوزه شکر و برنج در سطح بازار وجود ندارد. در حقیقت تا به امروز کمبود شکر و برنج به اتاق اصناف گزارش نشده است. اقلام اساسی همچون گوشت و شکر در میادین میوه و تره‌بار شهرداری و همچنین فروشگاه‌های شهروند توزیع شده است و مردم برای خرید اقلام اساسی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

او اظهار کرد: با توجه به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری نمایشگاه فصلی منحل شد اما امروز قرار است نشستی برای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان برگزار کنیم تا در شب عید در صورت امکان، برای مردم فروش فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

نوده فرهانی گفت: در فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی حدودا تخفیف‌های 25 درصدی را برای حوزه پوشاک اعمال خواهیم کرد؛ این در حالی است که در حوزه اقلام اساسی همچون شکر، برنج و روغن نمی‌توانیم تخفیف 25 درصدی را اعمال کنیم، قطعا میزان تخفیف برای کالاهای اساسی همانند حوزه پوشاک نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.