کد مطلب: ۱۳۸۸

آغاز توزیع قبوض جدید برق/ مشترکین شکایتی نداشتند

معاون هماهنگی نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توانیر با اشاره به صدور قبوض جدید برق اظهار کرد: قبوض جدید در حال توزیع هستند. محمدجواد شریفی، در مورد ابطال قبوض برقی که پیش ازاین توزیع شده بودند، گفت: قبوض جدید از هفته گذشته در حال صدور و در حال توزیع هستند. وی در مورد واکنش مردم

معاون هماهنگی نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توانیر با اشاره به صدور قبوض جدید برق اظهار کرد: قبوض جدید در حال توزیع هستند.

محمدجواد شریفی، در مورد ابطال قبوض برقی که پیش ازاین توزیع شده بودند، گفت: قبوض جدید از هفته گذشته در حال صدور و در حال توزیع هستند.

وی در مورد واکنش مردم نسبت به قبوضی که پیش ازاین توزیع شده بودند، گفت: قبوض برق در بسیاری از استان‌ها توزیع شده بود و ما شکایتی از افزایش قیمت نداشتیم.

وزارت نیرو پس از اخذ افزایش 24 درصدی تعرفه براساس مصوبه هیات دولت، تعرفه‌ها را به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که مجموع درآمد حاصل از فروش برق 24 درصد افزایش داشته باشد و این به معنی افزایش تعرفه به صورت گوناگون در پله‌های مختلف از 32 تا 90.7 درصد در بخش تعرفه خانگی عادی بود که در نهایت پس از رسانه‌ای شدن این مساله قبوض برق صادر شده با خواست ریاست جمهوری باطل شد.

در قبوض برق صادر شده جدید تمام تعرفه‌های برق در پله‌های مصرف و بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، تجاری، مناطق گرمسیری، خانگی و عادی 24 درصد به طور ثابت افزایش یافته‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.