کد مطلب: ۵۱۴۳۴۱

آموزش رایگان بورس راهی برای کاهش ریسک

آموزش رایگان بورس راهی برای کاهش ریسک

بل از این که بخواهید وارد دنیای آموزش بورس شوید، سعی کنید از دوره‌های رایگان و باکیفیت استفاده کنید تا هم بتوانید علاقه خود را در عمل به این حوزه بشناسید و در کنار آن توانایی خود برای یادگیری را مورد سنجش قرار دهید. یکی از دوره‌های با کیفیتی که توسط کارشناسان مطرح این بازار برگزار می‌شود، وبینارهای هفتگی گروه مالی کاریزماست.

ترس از موقعیت‌های ناشناخته و از دست دادن فرصت‌ها

ترس یک احساس طبیعی است که به ما کمک می‌کند تا خطرات را شناسایی کنیم و نسبت به آنها واکنش مناسب داشته باشیم. اما ترس همان‌طور که می‌تواند سبب امنیت شود می‌تواند مانع آغاز فعالیت شود و فرصت‌ها را از شما بگیرد. ترس از ناشناخته‌ها باعث می‌شود شما هیچ وقت پا را در وادی ناشناخته‌ها نگذارید. ناشناخته‌ها می‌تواند هر فرصت، تجربه و امکانی باشد که شما هیچ اطلاعاتی در آن مورد ندارید. اما باید یادآوری کنیم که تمام موفقیت‌های بشر از دل همین ناشناخته‌ها سر برآورده است. یکی از ناشناخته‌های بزرگ برای بسیاری از افراد، دنیای سرمایه‌گذاری است.

برنامه‌ریزی مالی در اقتصاد ناپایدار

در اقتصاد پرتلاطم ایران ارزش پول ملی هر روز کاهش می‌یابد و اگر افراد پول خود را صرفا در بانک سپرده‌گذاری کنند، نمی‌توانند انتظار آینده مالی مناسبی را داشته باشند. برای اینکه بتوانید با کاهش ارزش سرمایه خود مقابله کنید، باید بتوانید از طریقی ارزش سرمایه خود را افزایش دهید و برای این کار راهی جز سرمایه‌گذاری ندارید. انتخاب نوع سرمایه‌گذاری شما باید به گونه‌ای باشد که دارایی شما را بیش از تورم رشد دهد.

بورس رتبه اول بازدهی بلندمدت

یکی از پربازده‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در سال‌های اخیر در ایران، سرمایه‌گذاری در بورس بوده است. اما سرمایه‌گذاری در بورس نیز برای بسیاری از افراد یک ناشناخته بزرگ است و برای موفقیت در این امر باید ابتدا آن را شناخت. ترس از سرمایه‌گذاری در بورس ناشی از ریسک موجود در این بازار است. ریسک نیز ناشی از ندانستن است. اگر شما بتوانید دانسته‌های خود در این مورد را افزایش دهید، تصمیمات معقولانه‌تری خواهید گرفت و ریسک خود را کاهش خواهید داد.

آموزش بورس راهی برای کاهش ریسک

اگر شما بخواهید به دنیای سرمایه‌گذاری در بورس وارد شوید، باید قبل از ورود الفبای این بازار را بدانید. ورود بدون دانش و اطلاع مانند شیرجه زدن در آبی است که عمق آن را نمی‌دانید و از موجودات که در زیر آب هستند بی‌اطلاعید. پس شما نباید سرمایه خود را بدون آگاهی وارد این بازار کنید. برای شروع باید ابتدا آموزش ببینید.

برای شروع رایگان آموزش ببینید

قبل از این که بخواهید وارد دنیای آموزش بورس شوید، سعی کنید از دوره‌های رایگان و باکیفیت استفاده کنید تا هم بتوانید علاقه خود را در عمل به این حوزه بشناسید و در کنار آن توانایی خود برای یادگیری را مورد سنجش قرار دهید. یکی از دوره‌های با کیفیتی که توسط کارشناسان مطرح این بازار برگزار می‌شود و شما می‌توانید به صورت رایگان در آن شرکت کنید، وبینارهای هفتگی گروه مالی کاریزما ست. گروه کاریزما هر هفته موضوعی خاص را توسط کارشناسان مجرب خود انتخاب کرده و در قالب یک کلاس به صورت آنلاین به افراد مختلف آموزش می‌دهد.

موضوع این هفته وبینار کاریزما

این هفته کاریزما با موضوع " بررسی وضعیت تکنیکالی بازار سرمایه و بازارهای موازی " وبینار خود را برگزار می‌کند. این دوره هم برای تازه‌کاران در این حوزه مناسب است و در کنار مطالب آموزشی می‌توانند چشم‌انداز مناسبی از بازار بورس در آینده را ببینند و هم برای فعالان فعلی بازار جهت کمک به تصمیم‌گیری در مورد نحوه سرمایه‌گذاری آینده مناسب خواهد بود.

چطور در این دوره شرکت کنم

کافی است برای شرکت در این دوره عدد ۱۱ را به شماره ۱۰۰۰۰۴۱۰۰۰ ارسال کنید تا از همین طریق لینک اختصاصی شرکت رایگان در این دوره برای شما ارسال شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.