کد مطلب: ۴۷۷۵۰۲

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو خبر داد:

خودرو ارزان می‌شود / کمبود قطعات پژو ۲۰۷ در بازار

خودرو ارزان می‌شود / کمبود قطعات پژو 207 در بازار

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو می‌گوید: قیمت خودرو در بازار ارزان می‌شود به شرط آن که مسئولان قیمت خودرو در کارخانه را اصلاح کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با افزایش قیمت دلار قیمت خودرو در بازار روند افزایشی پیدا کرده است. چندی پیش سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران هم اعلام کرد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو آغاز شد .

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو هم مساله کاهش قیمت خودرو در بازار را تایید کرد و به تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودرو در بازار ارزان می‌شود به شرط آن که مسئولان قیمت خودرو را در کارخانه اصلاح کنند. متاسفانه خودروسازان هنوز ضرر می‌دهند و به سوددهی نرسیده‌اند.

مشکل دیگری که محمدرضا نجفی‌منش به آن اشاره کرد کمبود قطعات خودرو در بازار است که بر قیمت خودرو اثر می‌گذارد. او گفت: به عنوان مثال پژو 207 هم به دلیل نبود قطعه در بازار گران شده است.

محمدرضا نجفی‌منش افزود: قطعات از کشورهای مختلف وارد کشور شده و در گمرک دپو است. چنانچه ارز به قطعات خودروها اختصاص پیدا کند، قطعات راهی خط تولید می‌شود و تعداد خودروهای دپو شده در کف پارکینگ خودروسازان نیز کاهش خواهد یافت.

او با اشاره به وضعیت تولید قطعه‌سازان اظهار کرد: به دولتمردان هشدار می‌دهیم چنانچه منابع مالی لازم را در اختیار قطعه‌سازان قرار ندهند قطعه‌سازها تعطیل خواهند شد. در حال حاضر طلب قطعه‌سازان از خودروسازان حدود 30 هزار میلیارد تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از قیمت گزشته کیفیت 0 تحویل مردم میدن چطور دلتون میاد باجون مردم بازی کنید. خدا وکیلی خودشون این ماشین هارو سوار میشن باهاش برن مسافرت.

  • ناشناس

    با سلام الان مشکل خودرو ست یا اقلام ضروری وقتی نمیشه برای مدرسه یک تبلت بخریم ؟ ما دیگه داریم به مرگ تدریجی میرسیم لطفا خوراک و مواد ضروری رو اصلاح کنین تا به کسی که بچه مدرسه ای داره مثلا من یک زن با دو تا بچه چکار کنم. وای از مردم نادان

  • ناشناس

    خوب مگه خیلی واجب هست خودروهایی که باعث گرانی میشه را تولیدش را متوقف کنید که به روی خودروهای دیگه اثر نگذارند

  • ناشناس

    فقط مردم خیش تن دار باشن؟؟ی جون بخواد بره سر زندگیش چندی جهیزیه چندی ماشین چندی خونه پس مردم به کدوم یک از سه قوه حرفشونو بزنن.

  • ناشناس

    آره میشه

  • ایران

    شما را به خدا واردات خودرو را آزاد کنید

  • ناشناس

    بقول کلید ساز معروف، تاب آوری مضاعف داشته باشین

  • مسعود

    واقعا تا کجا میخواین پیش برین ؟؟؟ . با همین استدلال مسخره خودرو رو چند بار گرون کردین .وضعیت که بدتر شد. اینا همش نقشه خودتونه که قیمت بازار رو مصنوعی بالا می برین تا بتونین قیمت کارخونه رو مدام زیادتر کنین. از آب گل آلود ماهی گرفتن دقیقا مصداقش کار شماست . من یه کوییک سفارش دادم موقعی که شصت تومن بود وقتی دعوت نامه اومد شده بود صد میلیون . نتونستم پرداخت کنم ، رفتم انصراف دادم .مسئول نمایندگی با وقاحت تمام میگفت حواله رو بده پنج تومن روش می خرم . خودروسازهای ایران خون مردم رو دارن می خورن و کسی هم نیست باهاشون برخورد کنه .

  • ناشناس

    انقد حرف الکی نزنید میخاین ارزون کنید گمدک باز کنید همه چی درست میشه شما دلتون به حال مانسوخته دولتم داره از این وضعیت استفاده میبره والا وارد میکر ماشین هزینه گمرک نمیگرفت

  • ناشناس

    والا اینا همش صد میلیون تومان میبرن بالا بعد بر میگرده میگن خودرو ارزان شد خودرو ارزان می‌شود ارزانی بلا نسبت. در راه است اگر یکم فکر کنید حتی به نوشته ارزانی هم نگاه نمی اندازید ولی فهمیدم هر وقت گفتن فلان چیز ارزان میشه یعنی صد برابر میشه