خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۸۸۳۷

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت ویلا در شمال کشور

نرخ اجاره ویلا در شمال چقدر است؟ / مازندران گران‌تر است یا گیلان؟

نرخ اجاره ویلا در شمال چقدر است؟ / مازندران گران‌تر است یا گیلان؟

با توجه به آگهی‌های سایت دیوار و داده‌های موجود جدولی از متوسط اجاره ویلا در برخی از شهرهای استان مازندران و گیلان به دست آمده است. میانگین اجاره ویلا در کدام شهر بیش‌تر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، فهرستی از متوسط قیمت اجاره ویلا در برخی از شهرهای استان مازندارن و چالوس به دست آمده است.

با توجه به داده‌های استخراج شده از آگهی‌های ۱۰ روز گذشته نیازمندی‌های دیوار، میانگین اجاره ویلا ۳۰۰ متری در مازندران (در بین شهرهایی که در جدول ذکر شده‌ است) ۱٫۵ میلیون تومان و در استان گیلان (شهرهایی که ذکر شده است) ۱٫۳ میلیون تومان به دست آمده است.

بر اساس جدول زیر، ارزان‌ترین متوسط اجاره ویلا در شهرهای مازندران (بین شهرهایی که در جدول زیر ذکر شده است) برای شهر نور با متوسط اجاره ۱٫۱ میلیون تومان برای یک شب ثبت شده است. همچنین متوسط اجاره یک شب ویلا ۳۰۰ متری بر اساس آگهی‌های دیوار شهر محمود آباد ۱٫۲ میلیون تومان، نوشهر ۱٫۴ میلیون تومان و در شهر رامسر ۱٫۷ میلیون تومان ثبت شده است.

در بین شهرهایی که در جدول زیر از استان مازندران ذکر شده است شهر چالوس با متوسط اجاره دو میلیون تومان برای یک شب ویلا ۳۰۰ متری از شهرهای گران قیمت این استان برای اجاره ویلا است.

هزینه ویلا در گیلان چقدر است؟

بنا بر اطلاعات جدول زیر برای اجاره ویلا در شهر گیلان بر اساس آگهی‌های سایت دیوار رشت با متوسط اجاره ۱٫۱ میلیون تومان برای یک شب ویلا ۳۰۰ متری از ارزان‌ترین شهرهای گیلان (در بین شهرهایی که در جدول زیر ذکر شده است) است.

متوسط اجاره ویلا ۳۰۰ متری در شهر فومن و ماسال ۱٫۲ میلیون تومان ثبت شده است. اجاره یک شب ویلا در شهر تالش ۱٫۴ میلیون تومان و اجاره ویلا در شهر بندرانزلی ۱٫۵ میلیون تومان ثبت شده است که در بین شهرهایی که تعداد آگهی اجاره ویلا زیادی را در سایت دیوار داشتند نرخ اجاره ویلا بالاتری دارند.

متوسط قیمت اجاره ویلا در جدول زیر بر اساس قیمت‌های ثبت شده در آگهی‌های ۱۰ روز گذشته سایت دیوار است. همچنین ممکن برخی از شهرهای این دو استان شمالی نرخ اجاره ویلای بالاتری داشته باشند اما تعداد آگهی‌های آن‌ در دیوار قابل توجه نبوده است.

در جدول زیر متوسط اجاره یک شب ویلا ۳۰۰ متری در برخی از شهرهای استان مازندران و گیلان را مشاهده می‌کنید.(قیمت‌ها بر اساس متوسط قیمت در آگهی‌های سایت دیوار به دست آمده است.)

4 page 0001

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه باید منتظر تورم وحشتناکی بود زندگی کردن متاسفانه سخت شده

  • هاتف

    دوسال قبل رادیو دریا چالوس اجاره کردم و ساکن شدم واقعا عالیه ، محیط بسیار خوب اهالی بسیار خوشرو و محترم و امکانات کامل و فراوان ، رفت و آمد بدون دغدغه و نگرانی از جای پارک و غیره ، زندگی در کمال آرامش و نصف قیمت منطقه متوسط تهران و ……

  • مهران رسائی

    با توجه به هوای سمی و آلوده تهران و ترافیک وحشتناک که ساعتها عمر تلف میشه شمال محیط فوق العاده مناسب و با ارزشی است ، هوای سالم و اکسیژن را با میلیاردها هم نمیتوان خرید ، کسانیکه امکان سکونت در شمال را دارند لحظه ای درنگ نمیکنند ، خیلیها آپارتمان ۸۰ متری تهران را اجاره داده و ۱۵۰ متری با ویو و امکانات بشتر در شمال اجاره کردند .

    • ناشناس

      اصلا چنین چیزی صحت ندارد و توهماتتون را برای خودتان نگه دارید

    • ناشناس

      بد نیست از این ویلا های اجاره ای مالیات بگیرند

  • ناشناس

    قیمت ها خیلی پایین تر از این چیزی که شما می‌گویید، هست!

  • aliataei

    ما که الان دو سال میخایم بریم نمیتونیم بخاطر این گرونی از یه طرف اجاره خونه حقوق ۱ ماهمو باید بذارم کنار که دو روز برم شمال خدا باعث بانیش لعنت کنه

  • مریم

    والا من تا به حال شمال ندیدم چون جنوبی هستم .خیلی دوست دارم ببینمش

  • ناشناس

    یعنی ماهی چهل تا پنجاه میلیون ماهانه جه خبره.

  • ناشناس

    باید یاد بگیریم در شهرهای خودمان شاغل بشیم و مهاجرت ها را کنار بذاریم و هر خانواده یک خانه در شهر خود و تهران و یک ویلا نداشته باشه بیشتر مشکلات حل خواهد شد.

  • ناشناس

    داداش کجای کاری اواخر شهریور که موج مسافر ها وارد ماسال شدند کلبه های ییلاقی اولسبلنگا شبی ۴ و نیم اجاره داده شد

  • ناشناس

    بنظر من قیمتها خیلی کمه کمی هم بیشتر کنن بهتره ???