کد مطلب: ۴۷۱۱۷۷

احتمال تبانی با ویلموتس

احتمال تبانی با ویلموتس

زمزمه‌های جدی و روزافزونی در مورد احتمال قصور عمدی در پرونده مارک ویلموتس به گوش می‌رسد و فرض بر این است که شاید در ایران هم برخی افراد از حفره‌های موجود در قرارداد ویلموتس سود برده باشند.

ابعاد فاجعه محکومیت فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس ، آن‌قدر باورنکردنی و وسیع است که رسانه‌ها همچنان با قدرت به آن می‌پردازند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جریمه شش میلیون یورویی، سنگین‌ترین مجازات مالی تاریخ فوتبال ایران است و طبیعتا تا روز بسته شدن پرونده و حتی سال‌ها بعد از آن شاهد طرح این موضوع خواهیم بود. الان اما اتفاق مهمی که رخ داده، تغییر ادبیات منتقدان از کوتاهی و تخلف به تبانی و زدوبند است.

در حقیقت زمزمه‌های جدی و روزافزونی در مورد احتمال قصور عمدی در این پرونده به گوش می‌رسد و فرض بر این است که شاید در ایران هم برخی افراد از حفره‌های موجود در قرارداد ویلموتس سود برده باشند. به‌عنوان مثال دیروز نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به رادیو گفته است: «من حرف قطعی نمی‌زنم، اما در یکی از گزارش‌های رسیده به ما آمده است که احتمال تبانی وجود دارد و باید بررسی شود. کسانی مسئولیتی در حوزه گردشگری داشته‌اند و در مقطعی در سفری که رفتند، دیدارهایی داشتند که به جزئیات آن نمی‌پردازم. این موضوع باید بررسی شود.»

دیروز مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش هم در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: «مردم مطمئن باشند در راستای مبارزه با فسادی که در ورزش با همکاری وزارت اطلاعات، وزارت ورزش و قوه‌قضائیه ایجاد شده، با خاطیان و مقصران قرارداد ویلموتس برخورد خواهد شد.» و سرانجام «ایسنا» از اولین احضارها در این مورد خبر داد: نهادهای نظارتی که پیش از این به موضوع قرارداد ویلموتس ورود کرده بودند، چهارشنبه ۲۹ مرداد در اولین گام با احضار تعدادی از مطلعین و مرتبطین پرونده، روند تازه‌ای را برای پیگیری قضایی این موضوع آغاز کرده‌اند.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر ویلتموس تبانی کرده باشه و ثابت بشه ،او هم جزئ متهمین هست و پولی بهش تعلق نمیگیره و اگر بتونید ثابت کنید حتی جریمه هم خواهد شد .