کد مطلب: ۵۲۸۹۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اخباری که برای معاملات کاربرد دارند

اخباری که برای معاملات کاربرد دارند

روز گذشته قیمت دلار و طلا افزایش یافت و شاخص بازار سهام مجددا یک روند نزولی به خود گرفت. این درحالیست که با حضور نخست وزیر کره جنوبی در ایران و انتشار اخباری درباره احتمال آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران انتظار می‌رفت قیمت دلار ارزان شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهایی که بازار تهران تعطیل است همچنان نوساناتی در قیمت‌ها قابل مشاهده است. در حالی که با حضور نخست وزیر کره جنوبی در ایران و انتشار اخباری درباره احتمال آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران انتظار می‌رفت قیمت دلار ارزان شود اما دیروز قیمت دلار و طلا افزایش یافت و شاخص بازار سهام مجددا یک روند نزولی به خود گرفت.

برای امروز آخرین اخبار چه سیگنال‌هایی برای بازارها دارند؟ ۱۰ خبر احتمالا موثر برای معامله‌گران را در زیر بخوانید:

ـ روز دوشنبه، دلار ۱۹۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۲۵هزار تومان رسید. نرخ سکه بهار آزادی نیز در بازار روز گذشته رشد ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و به بهای ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید.

ـ رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: افراد مشمول مالیات خودروها و منازل لوکس تا خرداد شناسایی و این موضوع به آنان ابلاغ می‌شود.

ـ شکایت نمایندگان مجلس از روحانی به قوه قضائیه ارسال شد.

ـ وزیر دارایی عراق در دیدار با وزیر تعاون ایران به مطالبات برق و گاز ایران از عراق اشاره کرد و گفت: این مطالبات به زودی پرداخت می‌شود.

ـ یک عضو هیات نمایندگان اتاق ایران می‌گوید: در حال حاضر هیچ مبادله نفتی با کره جنوبی نداریم و در آینده هم باید ببینیم تقاضای کره‌ چند بشکه در روز است.

ـ بانک مرکزی با تزریق ۴۵ هزار میلیارد ریال نقدینگی در قالب توافق بازخرید با سررسید ۱۴ روزه با حداقل نرخ ۱۹٫۸۰ درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.

ـ طبق جدیدترین گفته‌های فرشاد مقیمی، مدیر عامل ایران خودرو، احتمالا در سال ۱۴۰۰، جرقه خداحافظی با خانواده پژو ۲۰۶ زده می‌شود.

‏ـ روز گذشته جلسه محمدعلی دهقان دهنوی، رییس ‎سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران عامل ‎هلدینگ ها و شرکتهای سرمایه‌گذاری فعال در ‎بازار سرمایه به صورت آنلاین برگزار و مقرر شد طی ۴۸ ساعت آینده ۲۴ هزار میلیارد تومان به منظور انتشار ‎اوراق اجاره سهام وارد بازار سرمایه شود.

ـ نخست‌وزیر کره جنوبی به خبرنگاران همراه خود در سفر به تهران گفته که باید برای دارایی‌های مسدودشده ایران در سئول چاره‌ای اندیشید و هرچه سریع‌تر این دارایی به ایران بازگردانده شود.

ـ سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی در گفت‌وگویی به سانحه رخ داده در تاسیسات غنی سازی نطنز اشاره کرده و گفت که آژانس از آن مطلع است.

آخرین پیش‌بینی‌ها از بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای روحانی لطفا به بازار بورس پول تزریق کنید, مردم نابود شدن

  • ناشناس

    خواهش فقط فروش سهام عدالت شروع کنید نیاز بخدا که فروختیم ولا نمی فروختیم

  • ناشناس

    بورس صعودشو شروع کرد…جا نمونییید..ـاینجا سر خطه…اونایی که باضرر از مرداد خارج شدید..وارد شوید…خودرو خساپاپا حاسا..حکشتی.فملی.فولاد..بخرید در کف کف خودشونن

  • ناشناس

    بورس فقط کمی اععتماددمیخواهد..ـو شک نکنید کف شاخص بالاترم هست…الان موقع وروده

  • ناشناس

    مردم دیگه از بورس بیچاره شدند و دیگه ورود نمیکنند که بخوان جیب یه عده رو پر کنند کسی توی بورس ورود میکنه که مغز خر خورده باشه