خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۶۵۵۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مذاکره ایران و امریکا تا ساعاتی دیگر/ اختلاف ساعت تهران و وین چقدر است؟

مذاکره ایران و امریکا تا ساعاتی دیگر/ اختلاف ساعت تهران و وین چقدر است؟

فقط ۴ روز بعد از گفتگوی مجازی ایران و کمیسیون مشترک برجام، امروز نشستی به صورت حضوری در وین برگزار می‌شود تا ایران، امریکا، تروئیکای اروپا، روسیه و چین درباره راهکارهای برگشت به برجام گفتگو کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز این نشست تا ساعاتی دیگر در اتریش برگزار می‌شود و البته اختلاف ساعت تهران و وین حدود ۲٫۵ ساعت است و در حالی که در تهران هم اکنون ساعت ۱۳٫۲۰ دقیقه است، در وین ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه بوده و هنوز مشخص نیست که این نشست دقیقا چه ساعتی برگزار می‌شود؟

نماینده ایران در این گفتگو عباس عراقچی، رییس سازمان انرژی اتمی است و از امریکا رابرت مالی، مسوول امور ایران در دولت آمریکا برای گفتگو درباره برجام حاضر می‌شود.

مذاکرات رو در روی اعضای برجام در شرایطی آغاز شده است که ایران اعلام کرده فرآیند گام به گام را نمی‌پذیرد و امریکا باید تمام تحریم‌های علیه ایران را لغو کند. این در حالی است که امریکا از فرآیند گام به گام گفته و تاکید دارد که ایران و امریکا هم‌زمان گام‌هایی برای بازگشت به برجام بردارند و در عین حال وزیر بلینکن، امور خارجه امریکا و رابرت مالی، مسوول امور ایران در دولت آمریکا هر دو توییت‌هایی درباره درخواست آزادی زندانیان امریکایی در ایران منتشر کرده‌اند.

نمایندگان سایر کشورهای عضو برجام هم گرچه اعتقاد دارند که آغاز مذاکرات اتفاق خوبی است اما تصورشان بر این است که این فرآیند بسیار پیچیده و دشوار و زمان‌بر خواهد بود.

برای مطالعه آخرن اخبار در این رابطه، گزارش در سرآغاز فرایند احیای برجام هستیم را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا آخه این همه جو سازی میکنید.هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.فعلا از اول هفته ۳۰ درصد فلا چیز گران شده ۳۵ درصد کرایه گرون شده و ۲۵ درصد اجاره رو گذاشتن رو گردن مردم از اونور خودرو گران شده و الی برکت اله ……..حالا هی بشنین بگین مذاکرات.

  • عادل

    شمارو بخدا نشست نگذارید چون در این چند سال هروقت صحبت توافق ونشست شده، مردم بدبخت تر شده اند ، در مورد خودم وخانواده ام که به روز سیاه افتادیم، نشست نگذارید نگذارید نگذارید،،،

  • ناشناس

    رئیس جمهور میگوید چیزی گران نمیشود فرداش ۲۷درصد تعرفه پزشکی گران بعد ۵هزار مرغ گران بعد۷درصد اب برق وگاز حالا هم گیر داده به برجام این ۳ماهه رو از اتاق بیرون نیا از جیب مردم دست بردار

  • ناشناس

    اگر بخوان درستش کنن و توافق به نتیجه برسه میتونن کوتاه بیان به خاطر اقتصاد کشور و به خاطر معیشت مردم و گرانی‌های بیجا تورم ۳۰۰درصدی وخیلی چیزای دیگه که اگه توافق بشه درست میشه باید با دنیا ارتباط داشته باشیم بسه دیگه ظلم

  • ناشناس

    تو را به آنچه دوست میدارید بفکر مردم وکرانی باشید هر روز یک نرخ توی تمامی اجناس

  • همش خبر درمانی

    همش خبر درمانی