کد مطلب: ۵۸۵۲۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال دوباره در اینستاگرام

اختلال دوباره در اینستاگرام

گزارش مشکل در اینستاگرام دوباره افزایش یافته است و برخی از مخاطبان از قطع شدن و اختلال دوباره اینستاگرام خبر می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از کاربران اینستاگرام از اختلال دوباره این شبکه خبر می‌دهند. کاربران می‌گویند پست‌ها و استوری‌ها لود نمی‌شوند و اینستاگرام دوباره دچار مشکل شده و طبق آمار، گزارش مشکل در اینستاگرام دوباره افزایش یافته است.

گفتنی است که پیش از این، دیروز هم اینستاگرام حساب کاربری بسیاری از کاربران را به دلایل نامشخص بسته بود و حالا پس از اختلال ۶ ساعته روز پیش، برخی از کاربران می‌گویند این شبکه برای بار دوم در این هفته قطع شده است.

البته، دیروز عصر که اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ ۶ ساعت قطع شدند، برخی رسانه‌های داخلی ادعا کردند دلیل این اختلال حمله یک نوجوان ۱۳ ساله چینی است. فیسبوک این ادعا را رد کرد و توضیح داد دلیل قطعی این شبکه یک مشکل تکنیکی بوده است.

photo 2021 10 05 23 13 38

برای مطالعه بیشتر در این باره، گزارش « شایعه عجیب درباره فیسبوک » را هم بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از کوینکس نمیخواید هیچی بگید؟؟؟
    یه بار روبیکا یه حرکتی براتون زد صدتا پست گذاشتید حالا که 70 درصد کوینکس ایرونی ها هستن اصلا هیچ صدایی نباید در بیاد دیگه؟؟؟

  • ناشناس

    اینستا باز قطع شد

  • ناشناس

    تو رو خدا طرح صیانت رو اجرا نکنید کسب و کار ما نابود میشه دیگه نمیدونم از چه راهی باید پول در بیارم و شکم زن و بچم رو سیر کنم، خواهش میکنم به گوش مسئولین برسونین. مشکل اصلی ما اقتصاد خراب و گرانیه نه اینترنت…

  • حیدر البوعبادی

    بسمه تعالی باسلام و احترام سازنده محترم برنامه اینستاگرام اختلالات داره باز نمیشه و یه صفحه سفید با چند کلمه انگلیسی نوشته‌شده لطفا اصلاح و برطرف شود

تیترِ یک

آخرین اخبار