کد مطلب: ۴۳۷۲۷۶

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت خودروهای خارجی ۷۰ میلیون تومان ارزان شد / فعلا نمایشگاه‌داران تعطیل هستند

قیمت خودروهای خارجی 70 میلیون تومان ارزان شد / فعلا نمایشگاه‌داران تعطیل هستند

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: طبق آخرین برآوردها به دلیل نبود تقاضا قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی بین 50 تا 70 میلیون تومان ارزان شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو درباره وضعیت بازار خودرو در شب عید به تجارت‌نیوز گفت: با شیوع ویروس کرونا 70 درصد ترددها در بازار کاهش یافته است. همین موضوع باعث شده که فروشندگان در بازار بیشتر از خریداران باشند. با توجه به شیوه ویروس کرونا دولتمردان مردم را به خانه‌نشینی دعوت کرده‌اند تقاضای ما هم از مردم این است که در حالی که ضرورتی به رفت و آمد در بازار و مراکز شلوغ شهر وجود ندارند، در خانه بمانند.

سعید موتمنی با اشاره به قیمت انواع خودرو افزود: طبق آخرین برآوردها به دلیل نبود تقاضا قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی بین 50 تا 70 میلیون تومان ارزان شده است. همچنین قیمت خودروهای داخلی نیز به دلیل کاهش میزان تقاضا بین 10 تا 20 میلیون ارزان شد. این نشان می‌دهد که مردم به سلامتی‌شان بیشتر توجه دارند و معامله‌ای نیز انجام نمی‌دهند.

او درباره شرایط بازار خودرو تا هفته پایانی اسفند اظهار کرد: تا زمانی که این ویروس ریشه کن نشود وضعیت بازارها به همین منوال باقی خواهد ماند. فعلا نمایشگاه‌داران خودرو نیز تعطیل هستند و عملا در شب عید هیچ نوع معامله‌ای شکل نمی‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هیچ کسی نمی تونست جلودار افزایش قیمت خودرو بشه اونوقت یه ویروس فسقلی حریف شد!

  • ناشناس

    برا خودرویی مثل لندکوروز که ۴۰۰ ملیون بود شده ۱.۵ میلیارد افت ۱۰۰میلیونی چه تاثیری داره

    • ناشناس

      داداش سانتافه شده یک و صد کی لندکروز می ده یک و پونصد!!!!!!؟

  • ناشناس

    بعد از دو برابر شدن قیمت خودرو های خارجی حالا باتوجه به نبود مشتری بخاطر ویروس کرونا ۷۰ تومان ارزان شدن معنا ندارد …

  • حسن

    آقا حالا جدای از وضعیتی که این ویروس در کشور ایجاد کرده ولی یه سری از واقعیات رو به ما نشان داد اینکه الان ما به اجبار این ویروس کالای گران نمی خریم ولی بعد از رفع آن دیگه واقعا باید با عقل و منطق خودمون کالای گران نخریم … انشاالله… چراکه در واقعیت راه مقابله با دلالان بازار های مختلف و قیمت های بی منطق بالا همینه یعنی نه گفتن به گران خریدن…