خبر فوری:

کد مطلب: ۳۵۴۹۳۵

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز:

ارزش ذاتی دلار بیشتر از ۸ هزار تومان نیست

ارزش ذاتی دلار بیشتر از 8 هزار تومان نیست

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه دلار به هیچ عنوان برای سرمایه‌گذاری مناسب نیست، گفت: قیمت دلار در سال آینده باید به صورت دستوری کاهش پیدا کند و ارزش ذاتی دلار بیشتر از هفت هزار و 500 تا هشت هزار تومان نیست.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در گفتگو با «تجارت‌نیوز» درباره قیمت دلار گفت: این روزها جو روانی نامناسبی بر بازار ارز حاکم شده است و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد تنها جنبه روانی دارد؛ به‌طوری که هیچ توجیه منطقی و کارشناسانه‌ای برای افزایش قیمت دلار در بازار و تشکیل صف‌های طولانی برای خرید ارز نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: تنها توصیه‌ای که در حال حاضر می‌توانم داشته باشم این است که به هیچ عنوان مردم در دلار سرمایه‌گذاری نکنند، زیرا حباب قیمت دلار بسیار زیاد است و ریسک بالایی دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قیمت دلار در سال آینده باید کاهش پیدا کند، نه اینکه قیمت دلار در سال 98 کاهش پیدا کند بلکه باید به صورت دستوری قیمت دلار در بازار کاهش پیدا کند، زیرا ارزش ذاتی دلار بیشتر از هفت هزار و 500 تا هشت هزار تومان نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باز شروع شد