خبر مهم:

کد مطلب: ۱۷۹۵۸۸

ارسال چهارمين محموله از محصولات گروه سايپا به لبنان

ارسال چهارمين محموله از محصولات گروه سايپا به لبنان

معاون صادرات گروه خودروسازي سايپا گفت: با هدف معرفي محصولات به بازار لبنان قرار است براي سال نخست 1500 دستگاه انواع محصولات توليدي گروه خودروسازي سايپا به اين کشور صادر شود.

محسن جوان در حاشیه ارسال چهارمین محموله از محصولات گروه سایپا به مقصد کشور لبنان افزود: برای حضور قدرتمند در بازار لبنان در سبد صادراتی ما به این کشور 14 مدل انواع خودرو وجود دارد که با استقبال خوب مشتریان مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جوان بازار لبنان را به دلیل وجود شرکت‌های بزرگ خودرو‌سازی جهان بسیار رقابتی عنوان کرد و گفت: حضور خودروسازان ایرانی در این بازار رقابتی و فروش 400 دستگاه انواع محصولات شرکت سایپا درلبنان دستاورد قابل توجهی در عرصه صادرات محصولات محسوب می‌شود.

وی با تاکید براهمیت بازار لبنان گفت: به منظور بازاریابی مناسب و صادرات محصول با مشارکت همکار لبنانی بزرگترین نمایندگی سایپا در منطقه خاورمیانه در زمینی به مساحت 10 هزار متر و در 9 طبقه در بیروت احداث شده است.

جوان با بیان اینکه تاکنون 14 مدل انواع محصولات سایپا به لبنان صادر شده است گفت: بزودی خودرو کوییک به عنوان محصول جدید سایپا که در دسته خودروهای اقتصادی با گیربکس اتوماتیک قراردارد همزمان با بازار داخلی به لبنان صادر خواهد شد.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.