کد مطلب: ۶۸۰۱۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تصاویر تازه از اسکناس‌های جدید / چه کسی اسکناس‌ یک تومانی را چاپ کرد؟

تصاویر تازه از اسکناس‌های جدید / چه کسی اسکناس‌ یک تومانی را چاپ کرد؟

امروز تصاویری از اسکناس‌های جدید هزار تومانی و دو هزار تومانی، که به تازگی در بازار عرضه شده‌اند، منتشر شد. اما در دل همین عکس‌ها، نکات مهمی پنهان شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تصاویری که امروز از اسکناس‌های جدید هزار تومانی و دو هزار تومانی که به تازگی در بازار عرضه شده‌اند، منتشر شد، نکات مهمی را در خود داشتند.

این اسکناس‌های جدید با امضای عبدالناصر همتی، منتشر شده‌اند. در واقع، به نظر می‌رسد که این اسکناس‌ها در دولت پیشین چاپ شده‌ و الان وارد بازار شده‌اند.

اسکناس های جدید

از طرف دیگر، در قسمت بالای این اسکناس‌ها، صفرهای کمرنگ شده‌ و در پایین آنها، اعداد بدون صفر نمایش داده شده‌اند. به نظر می‌رسد که این اقدام، در جهت آمادگی اذهان عمومی برای حذف چهار صفر از پول ملی بوده است. موضوعی که سال‌هاست توسط دولت‌ها مطرح می‌شود.

انتظار می‌رود که بانک مرکزی ، در پی انتشار اسکناس‌های جدید، هزینه‌های امحای اسکناس‌های هزار تومانی و دو هزار تومانی قدیمی را اعلام کند.

اسکناس‌‌های جدید

جزئیات تصویری اسکناس‌‌ جدید هزار تومانی اسکناس‌‌ جدید جزئیات تصویری اسکناس‌‌ جدید ۲هزار تومانی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آریا

    خوبه،ولی ی مشکل بزرگ داره؟ظاهرش مدرن نیست و ارزششو پایین میاره،میشه باکلاسترباشه تا ادم دلش نیاد خرجش کنه!باارزشتر میشه…

  • آریا

    خوبه،ولی مشکلش اینه که همچنان سنتی و ظاهر مدرنی نداره!این ارزششو پاین میاره،پول جدید باید جوری شیک و مدرن باشه که آدم دلش نیاد خرجش کنه!باارزشتر میشه…

  • ناشناس

    پول ما بی ارزش حالا هی برید پول جدید چاپ کنید پول باید پشتوانه قوی داشته باش با صفر کم و زیاد کردن ک مشکلی حل نمیش .

  • ناشناس

    اگه اینجوریه کسی که یک میلیون تومان پول نقد بخواد از بانک یا از کسی دیگه، باید 10/۰۰۰ تا چک ۱۰۰تومانی بگیره😂😂 چه بلایی که سرمون نمیارن اینا…

  • فریدون مزدکی

    سود این کار فقط به جیب دلال های خرید خارجی کاغذ مخصوص چاپ اسکناس میره و ود این شرایط تحریم وابستگی بیشتر ایجاد میکنه …. والا هیچ سود و نفع دیگری بحال ارزش پول ، وضعیت اقتصادی نداره اصلا اسکناسهای ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ تومانی که دیگه کاربرد ندارد برای چی باید چاپ بشه درصورتیکه برای ایجاد آیتم های امنیتی ضد جعل بر روی اینها یقینا بیش از 10,000تومان هزینه شده ….حساب ۲×۲=۴ تاست نیازی هم به ۶ کلاس سواد یا دکترای اقتصادی نداره ….

  • م

    شمارا به خانم فاطمه زهرا قسم میدم به معلولان بدون خونه اجاره نشین با شید دیگه درخواست مردن میخپاییم انقدر شرمنده خانواده شدیم با اجاره نشین بدون خونه گرایه خونه با اندک حقوق ماهانه،_😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔 ما معلولان سرپرست خوانواده بدون خونه دریابید مسعولان با حقوق اندک 😔😔😔😔😔😔😭😭😭🙏

  • سعادت

    بهتری کار انجام شده
    دیگه نمیشد شاباش بریزی
    الان میشه چند تا بسته هم پخش کنی تو هوا
    اینقدر ناشکر نباشید

  • مهدی رستمی

    باید دور اسکناس های ۱۰۰۰ ت و ۲۰۰۰ ت رو خط کشید. الان باید یه جورایی تمرکز خود رو بر روی اسکناس های ۵۰۰۰ تومنی گذاشت که لااقل ارزشش نیاد پایین!!!

  • ناشناس

    سلام. باید اسکناس های پنج و ده و بیست هزارتومنی چاپ بشه. رنگ اسکناس ها هم‌ باید به این ترتیب باشه پنج هزار تومنی: قرمز
    ده هزار تومنی : زرد
    بیست هزار تومنی: سبز
    پنجاه هزار تومنی: نیلی
    صدهزار تومنی : بنفش

  • الف

    سلام. باید اسکناس های پنج و ده و بیست هزارتومنی چاپ بشه. رنگ اسکناس ها هم‌ باید به این ترتیب باشه پنج هزار تومنی: قرمز
    ده هزار تومنی : زرد
    بیست هزار تومنی: سبز
    پنجاه هزار تومنی: نیلی
    صدهزار تومنی : بنفش