کد مطلب: ۴۱۳۴۶۰

بررسی عملکرد ماهانه توسعه مولد نیروگاهی جهرم

ادامه افت فروش « بجهرم » در آبان ماه

ادامه افت فروش « بجهرم » در آبان ماه

مجموع فروش ریالی شرکت بجهرم با افتی 6.7 درصدی، نسبت به مدت مشابه ماه گذشته، از 17 میلیارد و 367 میلیون تومان به 16 میلیارد و 188 میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم با نماد « بجهرم » گزارش عملکرد آبان ماه خود را منشتر کرد.

بجهرم در این گزارش همچون مهر ماه، با کاهش فروش همراه بود؛ مجموع فروش ریالی این شرکت با افتی 6.7 درصدی، نسبت به مدت مشابه ماه گذشته، از 17 میلیارد و 367 میلیون تومان به 16 میلیارد و 188 میلیون تومان رسید.

بجهرم در آبان ماه هیچ‌گونه عرضه‌ای در بورس انرژی نداشت و در نتیجه فروشی هم از این محل صورت نگرفت.

فروش این شرکت از محل آمادگی تولید انرژی الکتریکی نسبت به مهر ماه با رشدی 41 درصدی مواجه شده و از پنج میلیارد و 69 میلیون تومان در مهر ماه به هفت میلیارد و 169 میلیون تومان در آبان رسید.

همچنبن در نهایت، انرژی الکتریکی به فروش رفته توسط بجهرم در آبان ماه رقم 9 میلیارد و 19 میلیون تومانی را نشان می‌دهد که نسبت به ماه گذشته، رشدی 26.8 درصدی را تجربه کرده است.

گفتنی است که این شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه سال جاری، 184 میلیارد و 102 میلیون تومان در کلیه بخش‌ها فروش داشته که در مقایسه به مدت مشابه سال گذشته، رشدی 16.7 درصدی داشته است.

پیش از این نیز پیمان کنعان، مدیرعامل شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم به تجارت‌نیوز گفته بود که علت افت فروش به دلیل کاهش مصرف برق در فصل‌های سرد سال است و این روند از اواخر اسفند ماه به روال سابق خود بازمی‌گردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.