کد مطلب: ۴۷۶۵۷۸

افت ۵ تا ۱۲ میلیونی قیمت‌ها در بازار خودرو

افت ۵ تا ۱۲ میلیونی قیمت‌ها در بازار خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه همچنان قیمت‌های انواع خودرو کاذب بوده و مردم نباید تحت تاثیر قیمت‌ها قرار بگیرند، گفت: در حال حاضر قیمت انواع خودروها ۵ تا ۱۲ میلیون تومان کاهش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سعید موتمنی با اشاره به اینکه با آغاز مرحله جدید فروش فوری خودروها توسط شرکت‌های خودروساز روند افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: از سه‌شنبه هفته گذشته تا امروز قیمت انواع خودروهای داخلی 5 تا 12 میلیون کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه البته همچنان قیمت‌ها کاذب بوده و مردم نباید تحت تاثیر قیمت‌ها قرار بگیرند، افزود: به هیچ عنوان مردم تحت تاثیر قیمت‌های کاذب بازار قرار نگیرند پیش‌بینی ما این است فروش‌های فوری خودرو در هفته‌های آینده باعث می‌شود تا قیمت‌های کاذب خودرو در بازار کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تصریح کرد: بازار خرید و فروش همچنان راکد است اما در قالب آگهی در فضای مجازی قیمت‌های کاذبی برای خودروها عنوان می‌شود که مردم باید مراقب این موضوع باشند. دلیلی برای افزایش خودرو آنهم به صورت غیر منطقی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام
    فرق بین اختلاس و دلالی چیست؟
    در معنی هردو نوعی دزدی هستند و حرام اما اختلاسگر مانند دزدی است که یک کشتی می دزد و به خدمه کاری ندارد دلال دزدی است که می خواهد قطعه ای از کشتی را بردارد، که باعث غرق شدن همه کس و همه چیز می شود اختلاسگر فرار می کند و دلال می ماند و با تغییر قیمت (خودرو )همه قیمت ها را تحت تاثیر قرار میدهد وهمه را با خود نابود می کند به نظر من باید برای کوتاه کردن دست دلالان دولت اجازه بده خودرو سازان خودرو را با قیمت بازارفوری بدون ثبت نام بفروشند که دلال نتواند سود کند و خودرو ساز مابه تفاوت را به دولت برگرداند اینجاست که نه دلال می خرد و نه مصرف کننده و قیمت پایین می آید دلال بازیکن خودیست که به تیم خودی گل می زنه

    • کارگردر آرزوی خودرو

      پروفسور
      اون مصرف کننده بیچاره ای (کارمند کارگر و….)که با هزار مشکل همین قیمت فعلی کارخانه رو به سختی جور مکنه از کجا بیاره .تازه سه ماه نیست 20تا 30میلیون افزایش قیمت دادن . با کدام تورم حساب کردن .پس چرا حقوق ها رو با تورم تک رقمی اونم سالی یکبار افزایش میدن .تو دروغ میگی تو هم دلالی اما دلال کارخانه ها و دلت به حال مردم وکشتی و این حرفا نسوخته . هر بچه ای اینو میدونه تنها راه افزایش تولیده . انحصارطلبی این دو کارخانه با خودروهای بی کیفیت پدر مردمو درآورده . چی میگی تو .

    • ناشناس

      من نه دلالم و نه از دلال دل خوشی دارم بنده خدا اقتصاد ما دلالی شده از روزی که سکه و خودرو در 40سال پیش ثبت نامی شد و دلار دو نرخی ما این مصیبت را پیدا کردیم اگر برگردی به عقب و تحقیق کنی می بینی سال هایی که قیمت دلار دولتی و آزاد فاصله کمی داشتند مشکلات مردم کمتر می شد و همه می توانسند ماشین دار بشن خانه دار بشن . 10تا 15سال پیش پراید کارخانه 7میلیون و800هزار تومان بود بیرون هم همان قیمت بود و کسی تمایلی برای خرید نداشت و حالا که دو نرخی شده یک گروه پولدار هستند که تمام تولید کارخانه را به چنگ میارن به طرق مختلف و بعد به ماها با دو برابر قیمت می فروشند را ه حل این مشکل این است که هر چه گران میشه کسی نخره که متاسفانه ما وقتی چیزی گران میشه بیشتر می خریم یعنی از ترس اژدها تو دهن مار میریم امروز در ضمن پرفسور هم خودتی

  • ناشناس

    کلیت حرفت خوبه اما مثالی که زدی و اینکه قیمت خودرو با قیمت بازار در نظر گرفته بشه منطقی نیست چون خودت داری میگی که دلال قیمت رو بالا برده و باید بیاد پایین …
    پس باید یه چارچوبی برای رنج بالای قیمت در نظر گرفته بشه

  • حسن روحانی

    الكي ميگي …