کد مطلب: ۵۲۷۸۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ماسه ۳۰ درصد گران شد / جزئیاتی از افشای اطلاعات ۲ نماد بورسی

ماسه ۳۰ درصد گران شد / جزئیاتی از افشای اطلاعات ۲ نماد بورسی

یکی از شرکت‌های بورسی از افزایش قیمت ماسه خبر داده است. پیش از این افزایش قیمت سیمان نیز خبرساز شده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سال جدید شروع نشده، افزایش قیمت‌ها آغاز شده است. امروز یک روزنامه (فرهیختگان) لیستی از افزایش قیمت‌ها منتشر کرده و نوشته است در ۲۰ روز نخست امسال آب و برق هفت درصد، مرغ ۱۹ درصد، حبوبات ۲۵ درصد، حمل و نقل شهری و بین شهری ۲۵ درصد، دخانیات ۳۰ درصد، سیمان ۳۵ درصد، انواع میوه ۳۵ درصد، قند ۴۰ درصد و شکر ۵۰ درصد گران شده است.

با شروع گرانی‌ها در سال جدید یک شرکت بورسی نیز خبر داده که ماسه هم گران شده است.

امروز شرکت تامین ماسه ریخته‌گری از تغییر در نرخ محصولات این شرکت خبر داده و اعلام کرده است: نرخ قبلی محصولات این شرکت ۳۷۶ تومان و نرخ جدید ۴۸۹ تومان است. هرچند این شرکت در عنوان افشای اطلاعات خود به افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصدی اشاره کرده اما محاسبه نرخ جدید و قبلی حاکی از رشد ۳۰ درصدی در این قیمت است.

اما به جز این نماد بورسی، یک نماد دیگر نیز امروز افشای اطلاعات داشته است. شرکت فولاد افزا سپاهان در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب از تمدید قرارداد این شرکت با مجتمع فولاد مبارکه خبر داده است. شرکت فولاد افزا سپاهان با نماد معاملاتی «فافزا» در افشا اطلاعات با اهمیت خود در کدال از تمدید قرارداد این شرکت با مجتمع فولاد مبارکه درباره تولید دولومیت تا تیر ۱۴۰۰ خبر داد. تاریخ این رویداد ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ بوه است.

با افشا اطلاعات با اهمیت دو شرکت بورسی، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز با نماد معاملاتی «ثمسکن» نیز از پذیرش و درج شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در بازار دوم فرابورس خبر داد.

آخرین اخبار بازار سهام را از صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا‌این‌بورس‌دیگه‌خوب‌نمیشه‌خسته‌شدیم‌

    • ناشناس

      مرغی که تخم طلا می گذاشت را به امید همه تخم های طلا سر بریدند. دیگه مرغی نیست. مردم پشتوانه بورس بودند. اعتماد را از انها سلب کردند. حالا خودشان سهم ها بخرند!

    • ناشناس

      مثال جالبی بود,مرغ تخم طلا (بورس)را بخاطر ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه سر بریدند

    • سعید

      میخوان به تنش خستگی برسونن

  • ناشناس

    افشای منفی الف و ب تموم شد دیگه هرچی صبر میکنیم تو کف تو کف من نمیدونم هی میگن نمادی بخرید که فلان ….باشه بابا کلا ۶ نماد مثبت هست چندماه چی میگید

  • ناشناس

    همه چیز هر روز گران وگران تر می شود ولی سهام هر روز منفی و منفی می شود .بلاخره این طور که دارد پیش می رود تا چند وقت دیگه هر کس یک خانه داشته باشد می تواند بفروشد و تمام سهام قابل معامله یک کارخانه مثلا کارخانه فولاد را خریداری کند…..???????

  • ناشناس

    دورغ دورغ

  • ناشناس

    قبلا که دولت در بورس دخالت نمیکرد,افشا باعث خوشحالی سهامدار بوداما الان تن و بدن سهامدار میلرزه از افشا

  • گشنه گدا

    بورس چاره ای جز بازگشت ندارد.اگر غول های پول خوار نشسته آمد تا مردم سهام را در ضرر های کلان بفروشند حاشا و کلا. بالاخره خرید حقوقی ها هم خاتمه یافته و روی خوب و طبیعی بورس خودنمایی میکند. باید محض انتقام از بورس هم که شده نفروشیم.
    به قول بزرگان که گفته آمد بزرگترین انتقام از زندگی شاد زیستن است ولو به تظاهر .
    پس بخندیم به بورس تا اشکش را در آوریم که بالاخره درست میشه.

  • ناشناس

    خدا به دادمون برسه کماسه از 17500 تومان امد تا 4300 تومان و الان افشا الف زده و فردا احتمالا 30درصد هم منفی باز میشه چون حقوقی خیلی تلاش کرد بیارتش زیر 4200 ولی چون اکثرا بالای 13000 تومان خرید کرده اند تو این قیمت حاضر به فروش نبودند ولی فردا راحت میتونن با یک بازی سهم رو پایین بکشن سالها قبل افشا الف میخورد نشان از یک قرارداد و یا یک فروش و سود برای شرکت بود ولی الان وقتی افشا الف میخوره و یا یک سهم به هر دلیلی حتی برای 20دقیقه بسته میشه صف خریدش میشه صف فروش و چند قفله میشه

  • ناشناس

    از ما مردم که گذشت بماند که مردم در این ۷ ماه چه کشیدند وچه برسر خانواده ها اومد ولی منتظریم ببینیم انتقام روزگار از کسانی که دانسته وندانسته با این مردم نجیب چه کرده ومیکنند فقط بدونین دنیا به آخر نرسیده وصبر خدا بیشتر از صبر بنده هاشه آخرش جوابی از روزگار میگیرین که نگو ونپرس !!!

  • ناشناس

    ملتو بدبخت کردین سرمایمون رو بردین اهای دزد برد بدو به دنبالش

  • ناشناس

    ماسه 30درصد گران شد ولی کماسه 10درصد منفی داشت باز میشد شرکت سود میسازه تو سهامش پول میسوزه