کد مطلب: ۴۳۲۸۱۹

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۲/۰۵

قیمت دلار ایست کرد / طلا به مدار گرانی بازگشت / بورس همچنان رو به صعود

قیمت دلار ایست کرد / طلا به مدار گرانی بازگشت / بورس همچنان رو به صعود

امروز هرچند قیمت دلار دیگر افزایش نیافت اما قیمت طلا مجددا به روند صعودی بازگشت. در همین حال شاخص بازار سهام همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۸ با 0.4 درصد کاهش، 14 هزار و 703 تومان اعلام شده است.

قیمت ربع سکه در بازار آزاد امروز دوشنبه پنجم اسفند ماه تا ساعت ۱۸ با 40 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 900 هزار تومان رسید.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم در بازار آزاد امروز دوشنبه پنجم اسفند ماه تا ساعت ۱۸ با 31 هزار و 700 تومان افزایش به 630 هزار و 300 تومان رسید.

اما امروز بورس چطور بود؟

شاخص کل بازار سهام در پایان معاملات امروز نیم میلیون واحدی شد و روی سطح ۵۰۳ هزار واحدی ایستاد، اما بازدهی امروز این شاخص با رشد حدود چهار هزار واحدی کمتر از یک درصد بود.

در بازار خودرو هم امروز به نظر می‌رسد خودرو امروز ارزان شد.

طبق گزارش ایسنا، آنچه که رصد قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد، این است که همانطور که قیمت‌ها در روز شنبه این هفته به اوج خود رسیده بود و نسبت به هفته پیش از آن افزایش قیمت عجیبی داشت، مجدد تغییر مسیر داده و روند نزولی بر خود گرفته است.

از مهمترین اخبار امروز رد شدن کلیات بودجه سال ۹۹ در مجلس، تداوم ممنوعیت واردات خودرو در سال ۹۹، انتشار جزییات بازار مسکن در بهمن ماه امسال ، انتشار مشکلات رانندگان آنلاین در سامانه سماس ، تعطیل نشدن هیچ بنگاه صنعتی به دلیل کرونا، انتشار سرانه سپره بانکی استان‌های کشور و درخواست توقف عرضه اولیه‌های بورس تا پایان امسال بود.

درباره ویروس کرونا نیز امروز معاون کل وزیر بهداشت گفت: تا امروز ۴ نفر آمار فوتی‌ها افزایش یافته و به ۱۲ نفر رسیده است.

علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز گفت: از فردا در برخی استان‌های کشور ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رئیس‌جمهوری تشکیل می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.