کد مطلب: ۳۷۰۳۰۳

جدیدترین تحولات قیمت و معاملات مسکن / بازار مسکن تهران در فروردین ماه سال ۹۸ (اینفوگرافیک)

جدیدترین تحولات قیمت و معاملات مسکن / بازار مسکن تهران در فروردین ماه سال 98 (اینفوگرافیک)

داده‌های بانک مرکزی در فروردین ماه سال 98 از افزایش قیمت 103 درصدی مسکن در تهران، نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر می‌دهد. با توجه به این داده‌ها منطقه یک، گران‌ترین منطقه تهران است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تحلیل داده‌های بانک مرکزی از بازار مسکن تهران در فروردین ماه نشان می‌دهد این بازار در حالت رکود تورمی به سر می‌برد. قیمت‌ها در مناطق 22گانه تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل به‌طور میانگین بیش از 103 درصد افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که حجم معاملات در این دوره بیش از 32 درصد کاهش را تجربه کرده است.

اطلاعات بیشتر در این زمینه را می‌توانید در اینفوگرافیک تجارت‌نیوز مشاهده کنید. (اینفوگرافیک از سحر قادری)

Untitled 2 9

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    .این همه ساخت مسکن بی رویه .بی پشتبانه .این همه مصرف مصالح ساختمانی بی استفاده ….که سهم همه مردم ایران بوده در تهران ریخته اید ..الان 10 سال است که برج های سر به فلک برده 600 الی 700 خانهای خالی از سکنه هستند …..اینها همه اسراف در امر ساختمان سازی بود.با این مصالح می شد برای مردم ایران خانه ساخت همه را راضی نگه داشت شما فقط می خواستید تهرانی هها راضی نگه دارید که صدایشان در نیاید شما حکومت کنید … تمام امکانت رادر یک شهر جمع کردید .دید اشتباه کردید .حالا میخواهید چه خاکی به سر کنید ………………………… چگونه توان این همه اشتباه را می دهید …..[…]