کد مطلب: ۷۳۲۹۴۱

یاران مسی به مصاف کانگوروها می‌روند:

۷ نکته جالب درباره جدال دو تیم آرژانتین و استرالیا

7 نکته جالب درباره جدال دو تیم آرژانتین و استرالیا

به بهانه تقابل جذاب آرژانتین و استرالیا، شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دو کشور و تیم‌های ملی فوتبال آن‌ها بررسی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امشب در دومین بازی دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، دو تیم آرژانتین و استرالیا به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی در ساعت 22:30 به وقت ایران و در ورزشگاه احمدبن‌علی شهر الریان با سوت سیمون مارسینیاک لهستانی آغاز خواهد شد.

به بهانه این تقابل جذاب، شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دو کشور و تیم‌های ملی فوتبال آن‌ها در اینفوگرافیک زیر بررسی شده است.

بازی آرژانتین و استرالیا

مسیر آرژانتین و استرالیا در مرحله گروهی

با وجود اینکه آرژانتین با شکست مقابل عربستان در اولین بازی مرحله گروهی، شوک بزرگی به هواداران خود وارد کرد، اما در دو بازی بعدی خود، مکزیک و لهستان را با دو گل شکست داد تا یاران لئو مسی، به عنوان تیم اول از گروه C رقابت‌ها به مرحله بعد یک هشتم نهایی راه یابند.

از سوی دیگر، استرالیا توانست با خلق یک شگفتی، بالاتر از دانمارک و تونس به عنوان تیم دوم از گروه D مسابقات جام جهانی قطر، به مرحله بعد صعود کند.

استرالیا در این مسیر، با وجود باخت در اولین بازی خود مقابل فرانسه، تونس و دانمارک را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا به عنوان یکی از سه تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی حضور داشته باشد.

برد راحت آرژانتین یا شگفتی‌سازی استرالیا؟

آخرین مصاف دو تیم آرژانتین و استرالیا به سال 2007 بر می‌گردد. زمانی که در یک رقابت دوستانه، آلبی‌سلسته موفق شد با تک کل دمیکلیس، از سد کانگروها بگذرد.

در نگاه اول به نظر می‌رسد که آرژانتین در دیدار امشب، کار سختی مقابل استرالیا نخواهد داشت. با این وجود، استرالیا نیز حریف دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند با پیروزی در این بازی، مسیر شگفتی سازی خود را ادامه دهد.

گفتنی است که برنده بازی آرژانتین و استرالیا، روز جمعه 18 آذر ماه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده بازی هلند و آمریکا خواهد رفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.