خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۳۳۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت دلار امروز ۳ دی ۱۴۰۲ / دلار در تله بازارساز

قیمت دلار امروز 3 دی 1402 / دلار در تله بازارساز

قیمت دلار امروز هم در کف کانال 50 هزار تومانی نوسان می‌کند و تلاش افزایش‌های بازار هم به ایجاد تغییرات 10 تا 20 تومانی در قیمت دلار محدود شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز هم نوسان در کف کانال 50 هزار تومانی را تجربه می‌کند و به هیچکدام از روندهای افزایشی و کاهشی، تن نمی‌دهد. در بازار پشت خطی نیز افزایشی‌ها در تلاشند قیمت دلار را دست‌کم یک پله بالاتر بنشانند و تا کنون قیمت را به 50 هزار و 120 تومان رسانده‌اند. این در حالی است که آخرین معامله نقدی دلار تا لحظه تنظیم این گزارش، 50 هزار و 50 تومان بوده است.

قیمت دلار امروز 3 دی

امروز قیمت دلار در بازارهای همسایه هم نوسانات محدودی را تجربه می‌کند. قیمت دلار هرات در روز جاری به 49 هزار و 840 تومان رسیده و فعلا افزایشی است. در بازار سلیمانیه نیز قیمت دلار روی رقم 50 هزار و 240 تومان است و نوسانات اندکی را تجربه می‌کند.

امروز همچنین شروع معاملات درهم در بازار دوبی با رقم 13 هزار و 770 تومان کلید خورده است. این ارز که در تعیین قیمت دلار تهران نقش بسزایی دارد در مرکز مبادله طلا و ارز 11 هزار و 693 تومان برای اسکناس و 10 هزار و 633 تومان برای حواله قیمت خورده است.

گفتنی است در مرکز مبادله طلا و ارز، قیمت اسکناس و حواله دلار و درهم امروز کاهشی است در حالی که قیمت اسکناس و حواله یورو با رشد اندکی مواجه بوده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.