فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۷۶۵

«تجارت نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / دلار کاهشی شد

قیمت دلار امروز ۲۴ مهر 1403 /  دلار کاهشی شد

قیمت دلار امروز با کاهش ۵۰۰ تومانی در کانال معاملاتی روز شنبه بازگشایی شد. قیمت این اسکناس در هفته‌های گذشته در روند الاکلنگی قرار گرفته و با نوسانات محدود در کانال دو و سه کریدور ششم در گردش است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار امروز با کاهش ۵۰۰ تومانی به کف کانال سوم از کریدور ششم برگشت. اسکناس دلار با نوسانات ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی در روند الاکلنگی قرار گرفته و دلار در حال اصلاح قیمت است.

Screenshot 2024-10-15 at 11.59.51 AM

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز در شرایط رکودی قرار دارد و بازار انتظاری است. آنها ارزپاشی سیاست‌گذار و آرامش خبری را دلیل نوسانات محدود قیمت دلار می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی در کوتاه‌مدت قیمت اسکناس آمریکایی را با ثبات نسبی پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند تا زمانی که اتفاق خاصی مورد توجه بازار ارز قرار نگیرد، قیمت در محدوده‌های فعلی نوسان خواهد داشت.

دلار حواله همچنان افزایشی است

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۲۸۰ تومانی بازگشایی شد و کاهش ۶۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۳ هزار و ۱۵۰ تومانی قرار گرفت. این ارز دیجیتال امروز ۱۵۰ تومان از قیمت دلار گران‌تر معامله شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۲ هزار و ۳۶۰ تومانی معامله شد و رشد ۲۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۸ هزار و ۷۸۰ تومانی ایستاد و رشد ۶۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز سه‌شنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۶۵ تومانی عرضه شد و رشد ۴۵ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۸ هزار و ۴۷ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۳۷ تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.