کد مطلب: ۴۹۴۰۱۸

بلیط هواپیما کیش را از کجا بخریم

بلیط هواپیما کیش را از کجا بخریم

با خرید بلیط هواپیما کیش از ره بال آسمان، سفری لذت‌بخش به زیباترین و لوکس‌ترین جزیره ایران داشته باشید و خاطراتی ماندگار برای خود بسازید.

دوست دارید به جزیره کیش سفر کنید؟ اولین قدم برای سفر به این جزیره نیلگون، خرید بلیط هواپیما کیش است. حال اگر با زیروبم بلیط هواپیما آشنا شوید، می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما کیش ، ارزان‌تر سفر کنید.

مسافران زیادی در طول سال به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند. این جزیره دارای موقعیت عالی تجاری و گردشگری است که همین امر باعث پرترافیک‌شدن آسمان این جزیره شده است. اگر شما هم دوست دارید به کیش بروید و سفرتان ارزان تمام شد، همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط هواپیما کیش بخوانید.

انواع بلیط هواپیما کیش

مسافرانی که قصد عزیمت به جزیره کیش را دارند؛ باید یکی از انواع بلیط هواپیما کیش را خریداری کنند.

بلیط چارتر کیش

بلیط چارتر کیش یکی از محبوب‌ترین بلیط‌‌های هواپیما در بین مسافران مسیر پروازی کیش است. همین عامل باعث شده است که چارترکنندگان در مسیرهای پرطرفدار مانند کیش فعال باشند و پروازهای چارتر روزانه را از شهرهای گوناگون ایران تعریف کنند تا مسافران ترغیب به خرید بلیط چارتر شوند.

بلیط‌ چارتر در واقع با پیش‌خریدکردن تمام بلیط‌های یک هواپیما توسط چارترکننده در یک مسیر پروازی به وجود می‌آید. مسئولیت قیمت‌گذاری و فروش این بلیط دست آژانس چارترکننده است. البته محدوده قیمتی آن نباید بالاتر از نرخ تعیین‌شده سازمان هواپیمایی کشوری برود. بازه قیمتی بلیط چارتر را حجم مسافران مشخص می‌کند. به‌طور مثال در ایام تعطیل مانند تعطیلات نوروز، قیمت بلیط چارتر کیش گران می‌شود . در مقابل در ایام غیرتعطیل که از حجم مسافران کاسته شده و قیمت بلیط رو به ارزانی می‌رود.

بلیط سیستمی کیش

مسافرانی که از تاریخ دقیق سفر خود مطلع هستند و به‌صورت مداوم به کیش رفت‌وآمد دارند، معمولاً بلیط سیستمی کیش را خریداری می‌کنند؛ زیرا برنامه پروازی بلیط سیستمی از مدت‌ها قبل آماده شده و امکان خرید آن از مدت‌ها قبل از سفر وجود دارد.

بلیط سیستمی به‌صورت مستقیم توسط ایرلاین قیمت‌گذاری می‌شود که خودشان نیز مسئول فروش این نوع بلیط هستند. قیمت این نوع بلیط معمولاً ثابت است و مسافران کمتر شاهد نوسان قیمتی آن هستند؛ اما با نزدیک‌شدن به ساعت پرواز، ممکن است نرخ آن گران‌تر شود.

بلیط لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. ازاین‌رو به بلیط لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. بلیط لحظه آخری کیش مناسب افرادی است که یا در جست‌وجوی خرید بلیط ارزان هواپیما هستند و یا به‌صورت ناگهانی مجبور به سفر شده‌اند.

محدوده قیمت بلیط لحظه آخری را حجم مسافران و متقاضیان یک مسیر پروازی مشخص می‌کند. اگر در ایام مسافرخیز سال به سراغ بلیط لحظه آخری بروید، ممکن است گران باشد. درحالی‌که در بازه‌های کم‌مسافر، ایرلاین‌ها و چارترکنندگان برای ترغیب مسافران به سفر، این نوع بلیط را ارزان‌تر می‌فروشند.

مسافران جزیره کیش می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان، بلیط هواپیما کیش را در هر زمان از شبانه‌روز خریداری کنند.

مسیرهای پُرتردد پرواز کیش

در ادامه به معرفی مسیرهای پرتردد پروازی کیش می‌پردازیم.

بلیط هواپیما تهران کیش

مسافران تهرانی اغلب در ایام تعطیل مانند آخرهفته و تعطیلات عید نوروز به سفر می‌روند. یکی از مقصدهای محبوب پایتخت‌نشینان سواحل جنوبی کشور مانند کیش است که با خرید بلیط هواپیما تهران کیش خود را به جزیره نیلگون خلیج‌فارس می‌رسانند.

اگر در زمان پیک سفر، قصد سفر دارید و طالب بلیط ارزان هواپیما کیش هستید، چند نکته را به خاطر داشته باشید. ابتدا بلیط سیستمی و چارتر را مقایسه قیمتی کنید و ارزان‌ترین آن‌ها را بخرید. دوم، به سراغ ساعت پروازی نیمه‌شب یا صبح خیلی زود بروید. سوم، حتماً اکونومی کلاس را برای سفر انتخاب کنید. چهارم، اگر از زمان سفر خود باخبر هستید، از مدت‌ها قبل از سفر، بلیط سیستمی بخرید. پنجم، لیست بلیط لحظه آخری را چک کرده و در هر زمان که بلیط گیرتان آمد به سفر بروید.

بلیط هواپیما مشهد کیش

مسافران مشهدی هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد کیش با چالش قیمتی مواجه هستند. شاید بسیاری از مسافران از عواملی که می توانند بر قیمت بلیط هواپیما تاثیر بگذارد، بی‌خبر بوده و به دنبال راه حلی برای خرید ارزان باشند.

بهترین کار برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش آن است که در بازه‌های کم‌مسافر سفر کرد. تابستان کیش به علت گرما و رطوبت بالای هوای، باب میل مسافران نیست؛ زیرا این شرایط آب‌وهوایی گشت‌وگذار و لذت‌بردن از مناطق گردشگری و تفریحی این جزیره را سخت می‌کند؛ اما اگر قیمت برای شما در اولویت است در این زمان از سال به سفر بروید.

بلیط هواپیما شیراز کیش

سالانه مسافران زیادی به دو شهر شیراز و کیش سفر می‌کنند. این دو شهر که در جنوب ایران واقع شده، دارای موقعیت عالی گردشگری و تفریحی است. اغلب مسافران تمایل دارند که این دو مقصد را در یک زمان بازدید کنند و بعد از گشت‌وگذار در شیراز با خرید بلیط هواپیما شیراز کیش ، به این جزیره هم بروند.

مسافت هوایی بین این دو شهر کوتاه است و افراد مدت‌زمان کوتاه‌تری در هواپیما می‌مانند. پس نیازی به دریافت خدمات ویژه هنگام پرواز نیست. با انتخاب کلاس پروازی اکونومی ، مبلغ کمتری بابت بلیط هواپیما می‌پردازید. درحالی‌که با انتخاب کلاس پروازی بیزینس با صندلی‌های بزرگ و راحت‌تر و خدمات متمایزتر در طول پرواز، بلیط خود را باید گران‌تر بخرید.

بلیط هواپیما تبریز کیش

کیش و تبریز آب‌وهوای کاملاً متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. مسافرانی که بلیط هواپیما تبریز کیش را می‌خرند و قصد سفر به این جزیره را دارند، خوب می‌دانند که از یک شهر خنک و خوش آب‌وهوا وارد یک جزیره گرم و مرطوب می‌شوند. همین اختلاف جوی باعث محبوب‌شدن بلیط این مسیر پروازی بین تبریزی‌ها شده است.

چنانچه از سفر به کیش منصرف شدید یا بنابر دلایل دیگر به مشکلی برخوردید، ناگزیر به باطل‌کردن بلیط هواپیما کیش می‌شوید. پس حتماً هنگام خرید بلیط هواپیما کیش قوانین مربوط به کنسلی و استرداد وجه را مطالعه کنید. هر ایرلاین و چارترکننده قوانین خاص خود را برای باطل‌کردن بلیط هواپیما وضع می‌کند که لازم است حتماً مطالعه شود.

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش

مسافران هنگام مقایسه قیمتی به دنبال بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش هستند تا سفر خود به جزیره کیش را مقرون‌به‌صرفه کنند. نکته‌ای که در خصوص محدوده قیمت بلیط هواپیما وجود دارد، مجموعه عوامل تأثیرگذار بوده که بر ارزانی یا گرانی مؤثر هستند.

ازجمله عواملی تأثیرگذار، می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  1. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
  2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
  3. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به کیش)؛
  4. فاصله مبدأ تا مقصد؛
  5. زمان پرواز.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش

جزیره کیش دارای یک موقعیت بی‌نظیر اقتصادی و گردشگری است که همین امر بر پررفت‌وآمدبودن کیش مؤثر است. هدف هر مسافر برای سفر به این مقصد متفاوت بوده که در نهایت باعث شلوغی و تقاضای بلیط هواپیما کیش می‌شود.

شاید انتخاب بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش کمی سخت باشد؛ اما اگر کمی هوشمندانه عمل کنید، شدنی است. پروازهای نیمه‌شب و صبح زود ، ر وزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل و فصل تابستان زمان مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش است.

چند راه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش

ترفند های خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما کیش

در ادامه چندراه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش به شما توصیه می‌شود:

  1. بلیط‌ چارتر برای سفر به کیش مناسب است. از آنجایی که چارترکنندهای بسیاری در این مسیر فعالیت دارند، قیمت بلیط چارتر از سیستمی ارزان‌تر می‌افتد؛
  2. اگر با کودک سفر می‌کنید به سراغ بلیط چارتر نروید؛ زیرا قیمت بلیط بزرگ‌سال با کودک در بلیط چارتر یکسان است. درحالی که این موضوع در بلیط سیستمی فرق دارد و صندلی کودک زیر 12 سال ارزان‌تر از بزرگ‌سالان است؛
  3. از بلیط‌ لحظه آخری نباید غافل شد. اغلب اوقات، قیمت بلیط‌های لحظه آخری مانند یک جمعه سیاه است؛
  4. خرید آنلاین نیز به کاهش هزینه‌ها کمک بسیاری می‌کند. زیرا یک سایت گزینه‌های بسیاری را نمایش می‌دهد که مسافران می‌توانند بلیط مدنظر خود را خریداری کنند. این در حالی است که در خرید حضور تنها چند نمونه محدود به شما معرفی می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش از پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های کشور است که علت آن‌هم جابه‌جایی حجم زیادی از مسافران است. این فرودگاه در مسیرهای داخلی و خارجی مختلفی پروازهایی را انجام می‌دهد که ترمینال 1 آن مختص پروازهای خروجی و ترمینال 2 به پروازی ورودی اختصاص داده شده است.

مسیر پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، جم، عسلویه، ارومیه و سنندج می‌شود.

مسیر پروازی خارجی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای دبی و مسقط است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند می‌توان بهکیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس اشاره کرد.

روش‌های خرید بلیط هواپیما کیش

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما هم امروزه مانند هر کالای دیگری از اینترنت قابل خرید است. برای خرید بلیط هواپیما کیش روش آنلاین را انتخاب کنید و حتماً از سایت‌های مطمئن همچون ره بال آسمان (rahbal.com) خرید خود را انجام دهید تا خرید شما در یک بستر امن صورت بگیرد.

اما چرا ره بال آسمان؟

  1. راحتی استفاده از سایت؛
  2. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛
  3. پشتیبانی 24ساعته؛
  4. امکان کنسلی بلیط هواپیما کیش و استرداد وجه به‌صورت آنلاین و تلفنی.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.