کد مطلب: ۶۵۲۶۸۱

بهترین بیمه شخص ثالث برای بازنشستگان کشوری

بهترین بیمه شخص ثالث برای بازنشستگان کشوری

خرید بیمه خودرو یکی از مهم‌ترین اموری است که بعد از خرید خودرو باید نسبت به آن اقدام کنید. هر خودرویی دارای دو بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه است، خرید بیمه شخص ثالث اجباری بوده و خرید بیمه بدنه الزامی نیست.

خرید بیمه خودرو یکی از مهم‌ترین اموری است که بعد از خرید خودرو باید نسبت به آن اقدام کنید. هر خودرویی دارای دو بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه است، خرید بیمه شخص ثالث اجباری بوده و خرید بیمه بدنه الزامی نیست. تنها با توجه به شرایط مالک خودرو خریداری می‌شود. این بیمه می‌تواند خسارت وارد شده به خودرو را پرداخت کند، از این رو به دلیل افزایش قیمت خودرو و قطعات اولیه آن بیشتر افراد به دنبال خرید بیمه بدنه خودرو می‌باشند.

اهمیت خرید بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری بوده که تمام مالکین خودرو باید نسبت به خرید آن در زمان خرید خودرو اقدام کنند. این بیمه تمام خسارت جانی و مالی وارد شده به افراد را در تصادفات رانندگی پرداخت می‌کند. اهمیت خرید آن به قدری بالاست که در صورت عدم تمدید یا خرید این بیمه مشمول جریمه خواهید شد.

نیروی راهنمایی و رانندگی در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث می‌تواند علاوه بر جریمه، خودروی شما را به پارکینگ منتقل کند. از این رو خرید این بیمه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آیا بیمه شخص ثالث تخفیف دارد؟

26978

معمولا بیشتر بیمه‌ها علاوه بر تخفیفات مناسبتی از تخفیفات دیگری هم برخوردار هستند. در ادامه این مطلب با انواع تخفیف در بیمه شخص ثالث آشنا خواهید شد:

تخفیف بیمه شخص ثالث بازنشستگان کشوری

برخی از شرکت‌های بیمه این استراتژی را در پیش گرفته‌اند که برای افراد بازنشسته و مستمری بگیران شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرند. خرید بیمه شخص ثالث برای این دسته از عزیزان به صورت اقساطی بوده و با توجه به نوع بازپرداخت و تخفیفات ویژه‌ای که برای این دسته از افراد در نظر می‌گیرند، شرایط اقساط آن متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر بازنشستگان کشوری می توانند بیمه شخص ثالث خود را به صورت اقساطی از بیمه ملت خریداری کنند. معمولا بازپرداخت أقساط آن را به صورت کسر از حقوق است.

تخفیف عدم خسارت

این تخفیف مخصوص زمانی است که فرد بیمه گذار از بیمه شخص ثالث خود استفاده نکرده باشد. در اینصورت شرکت بیمه در زمان تمدید، میزان تخفیف عدم خسارت خود را محاسبه کرده و از حق بیمه پرداختی کسر خواهد کرد.

میزان این تخفیف به صورت سالانه محاسبه می‎شود و شما می‌توانید به ازای هر سال عدم استفاده از این بیمه حدود ۵ درصد تخفیف بگیرید. در نهایت این میزان تخفیف از حق بیمه پرداختی شما به شرکت بیمه مذکور کسر خواهد شد.

تخفیف مناسبتی

در برخی مناسبت‌ها، اعیاد، جشن‌ها و… شرکت‌های بیمه تخفیفاتی را در نظر می‌گیرند. میزان این تخفیفات با توجه به شرکت بیمه متفاوت خواهد بود. بسیاری از افراد در این زمان اقدام به خرید بیمه خودرو می‌‌کنند، در اینصورت می‌توانند از تخفیفات مناسبتی بهره‌مند شوند.

بهترین شرکت های بیمه برای خرید

تمام مالکین خودرو با بیمه شخص ثالث آشنایی دارند. بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری بوده و تمام مالکین خودرو باید نسبت به خرید آن‌ اقدام کند. این بیمه می‌تواند خسارت جانی و مالی وارد شده به سرنشینان خودرو را پرداخت کند.

اما شاید برایتان سوال باشد که کدام یک از شرکت‌های بیمه را می‌توان به عنوان بهترین بیمه شخص ثالث معرفی کرد؟ در ادامه با بهترین شرکت‌های خرید بیمه شخص ثالث آشنا خواهید شد.

675

بیمه شخص ثالث ملت

با توجه به مقاله منتشر شده در وب‌سایت بیمه با ما در رابطه با بیمه شخص ثالث ملت : بیمه ملت، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ شروع کرده و در حال حاضر یکی از فعال ترین شرکت ها در صنعت بیمه ای کشور است.

این شرکت نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در صنعت بیمه را دارد و در طول این سالها بارها به عنوان شرکت برتر در زمینه توانگری مالی انتخاب شده است. یکی از برجسته ترین خدمات بیمه ملت، بیمه شخص ثالث و آپشن های مربوط به آن است.
بیمه شخص ثالث ایران
شرکت بیمه ایران از سال ۱۳۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، تا به این لحظه توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های بیمه در کشور فعالیت کند.

این شرکت بیمه یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های بیمه در سطح کشور است، در حال حاضر هم ۵۱ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

بیمه شخص ثالث ایران با توجه به خدمات‌رسانی که انجام داده است تا به این لحظه توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کند. این شرکت بیمه با توجه به سهم بالای بازار، تعداد بیمه‌ نامه‌های صادر شده، تعداد نمایندگی‌ها، توانگری مالی و…. یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه خرید بیمه شخص ثالث است.

بیمه شخص ثالث رازی

با توجه به مطالب منتشر شده در رابطه با بیمه شخص ثالث رازی در وب‌سایت بیمه باما: بیمه شخص ثالث رازی از خدماتی است که توسط شرکت بیمه رازی به بیمه گزاران ارائه می شود. همانطور که می دانید، بیمه شخص ثالث از جمله بیمه هایی که که تمامی دارندگان خودرو موظف به دریافت آن می باشند.

شما با استفاده از خدمات بیمه رازی می توانید زمینه خریدی مناسب، مطمئن و به صرفه را برای خود فراهم نمایید. محاسبه نرخ و قیمت بیمه شخص ثالث رازی بر اساس معیار و مبنای بیمه مرکزی است.

در واقع سالانه، مبلغی به عنوان بیمه پایه، توسط سازمان بیمه مرکزی اعلام می شود اما قیمت نهایی بیمه با توجه به جریمه ها و تخفیفات ارائه شده از شرکت های بیمه می تواند افزایش یا کاهش یابد.

بیمه شخص ثالث معلم

این شرکت بیمه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ در کشور آغاز کرد، اما از سال ۱۳۸۶ با عنوان بیمه معلم فعالیت خود را ادامه داده است.

این شرکت بیمه توانسته با ۵۵ شعبه پرداخت خسارت خود جای خود را در بازار بیمه کشور پیدا کند. این شرکت خصوصی بوده و در میان شرکت‌های خصوصی هم رده خودش از اعتبار بالایی برخوردار است. قطعا بیمه شخص ثالث آن هم از اعتبار و ارزش بالایی برخوردار می‌باشد.

کلام آخر

خرید بیمه شخص ثالث را به هیچ عنوان نباید به تعویق بیندازید، در اینصورت مشمول جیمه سنگینی خواهد شد.

پس بهتر است در اسرع وقت نسبت به خرید بیمه شخص ثالث پژو پارس ، پراید، تیبا یا هر خودرو دیگری اقدام شود. در این مقاله سعی کردیم تا علاه بر آشنایی شما با بیمه شخص ثالث با میزان تخفیفات این شرکت‌های بیمه هم آشنا شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سيداسماعيل سيدى

    سلام من بازنشسته كشورى هستم مريضم نمى توانم به بيمه ملت مراجعه كنم آيا فرزندم ميتواند بجاى من قرارداد را امضا كند منظور بيمه خودرو است