کد مطلب: ۴۷۹۸۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند بازار سهام امروز چگونه بود؟ / عرضه از تقاضا پیشی گرفت

روند بازار سهام امروز چگونه بود؟ / عرضه از تقاضا پیشی گرفت

با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که در ابتدای کار بازار 1.5 درصد رشد کرد اما در ادامه روند معاملات بازار شاخص روندی کاهشی داشت و به یک میلیون و 615 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام در حالی که شاخص هم‌وزن بازار منفی بود و شاخص کل نیز با رشد چهار هزار واحدی به یک میلیون و 615 هزار واحد رسید.

در جریان معاملات امروز بازار سهام در ابتدای شروع معاملات شاخص کل رشد 1.5 درصدی داشت اما با ادامه معاملات و افزایش عرضه نسبت به تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز باعث شد تا شاخص کل روندی کاهشی پیدا کند.

همچنین محصولات شیمیایی با ارزش معاملات 823 میلیارد تومان معاملات قابل توجهی دارد و نماد فارس نماینده این گروه است که در صدر نمادهای شاخص‌ساز جای گرفته است.نمادهای شگویا، تاپیکو، شغدیر، شاروم، مارون، شصدف، شکربن، ساینا، جم‌پیلن، شبصیر، نمادهایی هستند که در گروه محصولات شیمیایی در سقف قیمت روزانه قرار گرفته‌اند.

در حالی که دلار در بازار ازاد در استانه 30 هزار تومانی شدن است امروز عرضه بر تقاضا برتری پیدا کرد و روند معاملات را کند کرد، ارزش معاملات بازار حدود 7 هزار میلیارد تومان بوده است و نمادهای فارس، تاپیکو و کچاد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را داشتند.

بازار 5 مهر

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با درآمد 5510 میلیارد تومانی در شهریور رکورد مبلغ فروش ماهیانه را شکست.

فلزات اساسی، بانک‌ها و فراورده نفتی صنایع برتر در بازار امروز بودند.

با وجود اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از تعادل و روبه مثبت بودن بازار این هفته بود اما به نظر می‌رسد عوامل متعددی در روند افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز موثر بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا خان

    دزدای عزیز این سهامو واریز کنید شاخص و بورس هم برا خودتون این ۴ میلیون بی ارزش رو بریزین بریم پی کارمون

  • ناشناس

    توجه توجه توجه لطفا این پیغام رو در همه سایت ها باز نشر بدبد. ما مالباختگان سهامدار در بورس از هیت مدیره بورس تقاضا داریم امکان حذف و ویرایش سفارشات رو تا بهبودی بازار از تمام نرم افزار های مرتبط حذف کنند تا دست اخلال گران کوتاه شود. لطفا پیغام رو در تمام سایتها باز نشر دهید تا به گوش مسوولین حاکم بر بازار برسد.

  • .نیکی

    بانک ملی امروزم واریزی نداشت عجبا

  • شهریار

    تا جاییکه من یادمه پیش بینی کارشناس شما یه چیز دیگه بود!

  • مملی

    امروز کسی ازملی واریزی داشت؟مثبت…منفی

  • ناشناس

    چرا بی تفاوته چون دستوریه

  • ناشناس

    مدیران نالایق و مدیریت بی تدبیر نتیجش همینه

  • همیشه متضرر

    ده تومان بیست تومان تا خیلی دیگه لطف بشه طی فاصله خیلی زیاد یه سیصد تومان ریخته شده بعد میگن ناظر تا گران نشه اجازه فروش نمیده الان‌ با رقمهای بالا که عرض کردم تو گرونی فروختید شده این لطفا ارزان بفروشید تکه تکه ندید یه جا بدید تا مردم به یه زخمشون بزنند‌ تو گرونی می‌فروشید مبلغ جزء به حساب مردم میریزید بعد مردم بیچاره باید صبر کنند اونم به مدت زیاد تا یکم دیگه به حسابشون پول بیاد اگر مسلمانید از علی آموزید اخلاص عمل

  • ناشناس

    ??????????????????????????????????????????????????????دوستان نمیخواستم نارحتتون کنم ولی امروز تماس با کارگزاری انصار گرفتم میگه که اصلا اجازه فروش به ما نمیدند .گفتم من یک ماه درخواست دادم و ارسال شده به شبای حسابم میگه ما نفروختیم که پولش واریز کنیم بعد خریدار نیست دولت باید از شما سهام عدالتی طور دیگه برنامه ریزی میکرد ومتاسفانه همین شد که من الان یک ماه تماس میگیرم با جواب نه روبرو میشم
    دوستان گرامی صاحب نظرند اگر دوستی برنامه ای دارد راجب این مشکل بگه تا تجارت نیوز یی فکری بکنه من که دیگه عقلم به جای نمی رسه یعنی دیگه بریدم

  • ناشناس

    خواهشا پول سهام عدالت را بدید من جوانم میخوام ماشین بخرم باهاش کار کنم تورا بخدا پول سهام عدالت را بدید بانک انصار