کد مطلب: ۵۰۲۳۹۵

حاشیه‌های امروز بورس ۸ دی ۹۹ / کدام نمادها به مجمع رفتند؟

حاشیه‌های امروز بورس 8 دی 99 / کدام نمادها به مجمع رفتند؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی 18 هزار واحدی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که نمادهای شاخص‌سازی چون شستا و شپنا با صف خرید به کار خود پایان دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس بعد از چند روز منفی بالاخره روندی مثبت به خود گرفت و توانست در نهایت رشدی 1.3 درصدی را به ثبت برساند. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن امروز نیز منفی شد و 0.64 درصد افت کرد.

در جریان معاملات امروز که با دادوستد بیش از 8.5 میلیارد سهم همراه بود، ارزش معاملات بورس 11 هزار میلیارد تومان به ثبت رسید و با توجه به معاملات فرابورس کل ارزش معاملات خرد بازار سهام حدود 15 هزار میلیارد تومان بود. تشکیل صف خرید در برخی نمادهای شاخص‌ساز و همچنین صف فروش در برخی نمادهای کوچک‌تر موجب شد تا میزان معاملات نسبت به روز گذشته افت محسوسی داشته باشد.

در معاملات امروز بازار سهام، نمادهای پالایشی بیش از سایر نمادها متقاضی خرید داشتند و اکثر نمادهای این گروه در نهایت با صف خرید به کار خود خاتمه دادند. شستا نیز اگر چه بارها صف خرید خود را از دست داد اما در نهایت با صف خرید معاملات خود را پایان داد.

در میان گروه‌های صنعت نیز در غیاب غولهای بانکی، گروه خودرو با حدود 1.6 هزار میلیارد تومان و پالایشی‌ها با بیش از یکهزار میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

سه نماد شپنا، خودرو و شستا نیز امروز بیش از سایر نمادها معامله شدند.

همچنین امروز برخی نمادها به دلیل برگزاری مجمع بسته شدند که اطلاعات بیشتر را می‌توانید در ویدئوی تجارت‌نیوز ببینید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توجه ….. توجه …….توجه ……..شاخص روی 1400000 کف سازی خود رو انجام داد و تحت هیچ شرایطی از 1400000 پایین تر نخاهد امد پس با خیال راحت خرید کنید….. رشد پایدار بورس از نیمه دوم دی شروع خواهد شد هدف بعدی شاخص 1800000 خواهد بود و بعد از ان شاخص به 2400000 خواهد رسید …..

    • ناشناس

      سلام. خیلی دلت خوشه. تا آخر سال بین 1400 و 1500 رنج میزنه.

    • ناشناس

      هیچوقت شاخص بیشتر یکماه رِنج نشده و نمیشه الانم حداقل ۱۵ روزش گذشته

  • دهه شصتی

    آقا چرا اینقدر بورس شارلاتان بازی درمیاره.قصفها خریدم وسط روز افشا زدند بستند و بعد از ظهر اعلام کردند نوسان به 5تغییر کرد و باعث شدند افشا بویژه و سهم تا حالا مثبت نشده و 20 درصد هم منفی خورده. یه هفته هست بازار منفیه و ساکتند تا امروز مثبت شد بعد از ظهر اعلام کردند نماد زدشت و بپیوند و حسینا اونم از شنبه نوسانشون به 5تغییر میکنه. خب چرا این رو چهارشنبه بعدازظهر اعلام نکردند. چرا از الان برای شنبه هفته بعد اعلام کردند. خب حسینا که از دیروز بسته بود و از بازار مثبت امروز محروم شد. بپیوند و زدشت هم فقط ریزش دیروز رو جبران کردند و با این خبر همشون قطعا فردا و پس فردا منفی ده رو پر میکنند. اگه موفق بشیم باید هر سه تا رو یا فردا با 10یا اگه تو صف فروش گیر کنیم چهارشنبه با 20 درصد منفی بفروشیم. لعنت به مسئولای بورس که موقع منفی شدن ضر نمی زنند و میزارند سهم تا جا داره منفی بخوره و تا میاد مثبت بشه سهم رو شوکه میکنند.

  • علیرضا م

    اقایان این کارشناسان چه از روی غرض اشتباه پیش بینی کنند ویا با صداقت در کل هیچ پیش بینی همیشه درست از کار در نمیاد
    بنده مدام نوشتم به حرف های کارشناسان توجه نکنید وبا فکر خودتان وعلم این کار خرید وفروش کنید
    در کل اشتباه هم طبیعی هست هم از روی غرض

  • ناشناس

    قطار بورس حرکتش را به زودی شروع میکند به سمت صعود شاخص سازها حرکت میکند، الان غول سرمایه بورس یعنی شستا تکونی به خودش داده هر کسی میخواد از این قطار پیاده بشه بره پی کارش. به اونایی که دم از ناامیدی میزنن به عزیزاتون قسم میدم اگه سهامدار نیستی اینجا پیغام منفی نزار خیلی ها از اینایی که از روی سادگی گول حرفای شما را میخورن و با ضرر میفروشن بعدا شما را لعن و نفرین میکنن حساب و کتاب و تقاس اعمال انسان تو همین دنیاست ، بخدا ردخور نداره.

  • ناشناس

    خبرای خوش در راه است محکم باشین ۱۰ هم به بعد همه صف خریدن

  • ناشناس

    چرا این بیمه دانا ح باز نمیشه

  • ناشناس

    تا تو پولمون نرینیم اروم نمیگیگیریم

  • بابک خرمدین

    یه هفته دیگه شارپ بورس شروعه…الان شاخص توابر کومو داره بازی میکنه

  • پیمان حدادی

    سلام بر دوستان عزیز و گرامی
    وضعیت‌ بورس جهت روزهای مانده پیش رو درهفته جاری مثبت ارزیابی می‌شود و بازار سهام طی دو روز آینده وضعیت مطلوبی را دارا خواهد بود.
    هفته آینده نیز با گذر شاخص از محدوده یکونیم میلیون رضایتمندی و آرامش خاطر بیشتری سهامداران را در بر خواهد گرفت.
    درمجموع یک نوع سهامداری فارغ از هرگونه هیجان به سهامداران عزیز توصیه میگردد چرا که باتوجه به شرایط خاص سیاسی و اقتصادی جامعه و همچنین متغیرهای موجود و ازهمه مهمتر رکود سنگین در بازارهای موازی ، میتوان چهره بورس را جذابتر نسبت به قبل شاهد بود.
    موفق و پیروز باشید.

  • جعفر مقدمی

    اخ یک زره هم انصاف داشته باشید نمادی که تا ساعت ۱۲و۲۵ دقیقه منفی ۵ هستش میگید صف خرید داره این اخبار مضیف را برای کی میگید خواهش اعصاب مردم خراب نکنید.