کد مطلب: ۴۲۳۷۵۰

تجارت نیوز بررسی می‌کند؛

بورس به مدار صعودی بازگشت / پربازده‌ترین صنایع بازار کدام هستند؟

بورس به مدار صعودی بازگشت / پربازده‌ترین صنایع بازار کدام هستند؟

در این دقایق شاخص کل بورس در نیمه اول بازار بیش از دو هزار واحد رشد را تجربه می‌کند. شاخص کل هم وزن نیز 1026 پله افزایش یافت و هم اکنون در کانال 121 هزار واحدی معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام که در آغاز فعالیت امروز افتی بیش از دو هزار واحد را تجربه کرده بود، در این دقایق شاخص کل بورس در نیمه اول بازار بیش از دو هزار واحد رشد را تجربه می‌کند. شاخص کل هم وزن نیز 1026 پله افزایش یافت و هم اکنون در کانال 121 هزار واحدی معامله می‌شود.

در این دقایق گروه‌های محصولات کاغذی، خودرو و سایر معادن بیشترین بازدهی را در میان صنایع برای سهام‌داران حاصل کرده و نمادهای اخابر، وبملت و فملی بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس گذاشته‌اند.

سهام‌داران حقوقی مانور بالایی را در نمادهای سفارس، وخاور، امین یکم، ونوین و ورنا صورت داده‌اند و تقاضا را برای این شرکت‌ها افزایش داده‌اند. همچین در نمادهای وبملت، وپاسار، ثاخت، وبشهر و خبهمن، موقعیت فروش را اتخاذ کرده‌اند.

بیشترین حجم عرضه سهام‌داران در بورس تهران در نمادهای تصمیم، سفارس، پردیس، خپارس، کالا انجام شده و نمادهای خساپا، وپارس، وبشهر، خمهر و وساپا نیز بیشترین توجه و تقاضای فعالان بورس تهران را به خود جلب کرده است.

این در حالی است که نمادهای وبملت، خودرو، امین یکم، فملی و وپاسار بیشترین ارزش معامله بورس تهران را به خود اختصاصا داده‌اند.

بازار 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.