کد مطلب: ۳۵۴۳۸۶

تاثیر خرید اینترنتی بلیط هواپیما بر اقتصاد

تاثیر خرید اینترنتی بلیط هواپیما بر اقتصاد

از مهم‌ترین فاکتورهای مهم در گردشگری الکترونیک خرید اینترنتی انواع بلیط، رزرو هتل و اقامتگاه‌ها و اطلاع‌رسانی و جذب توریست به مناطق ناشناخته است.

برخلاف گذشته که اقتصاد اغلب کشورها تا حد زیادی به فروش منابع نفتی و معدنی وابسته بود، در دنیای امروز پتانسیل‌های دیگری مانند گردشگری و جذب توریست به شدت مورد توجه قرار گرفته است و تا حد زیادی در بهبود اقتصاد موثر بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بین تمام شیوه‌های جذب توریست، گردشگری الکترونیک به خاطر فراهم نمودن بستر مناسب برای شروع سفرهای آسان، بخش جدایی‌ناپذیر این صنعت شده است.

فاکتورهای مهم در گردشگری الکترونیک

با رشد روزافزون اینترنت و دسترسی آسان به آن در هر زمان و هر مکان، شرایط مناسبی برای خریدهای اینترنتی فراهم گردید و خوشبختانه در ایران نیز این روند به خوبی در حال پیشرفت می‌باشد. گردشگری الکترونیک نمود کامل از تاثیر اینترنت و فناوری بر زندگی امروز می‌باشد که با ارائه تمام خدمات به صورت آنلاین و اینترنتی همراه می‌باشد. به عبارت دیگر، روش‌های سنتی مانند مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی برای خرید بلیط قطار یا سایر انواع بلیط، چهره کمرنگ‌تری پیدا نموده و به مرور در حال فراموشی می‌باشند. از مهم‌ترین فاکتورهای مهم در گردشگری الکترونیک می‌توان به خرید اینترنتی انواع بلیط، رزرو هتل و اقامتگاه‌ها و اطلاع‌رسانی و جذب توریست به مناطق ناشناخته اشاره نمود.

تاثیر خرید اینترنتی بلیط هواپیما بر اقتصاد

یکی از مهم‌ترین خدماتی که با گردشگری الکترونیک ارائه می‌گردد، خرید اینترنتی بلیط هواپیما است که علاوه بر فراهم کردن مقدمات سفر در کمترین زمان و بدون توجه به ساعات کاری دفاتر و آژانس‌های مسافرتی، مزایای دیگری را نیز به همراه دارد. از اصلی‌ترین تاثیرات خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توان به جستجوی راحت برای خرید بلیط ارزان هواپیما می‌باشد که قطعا با مراجعه حضوری نمی‌توان به این موقعیت دست پیدا کرد. بدون شک هر اندازه فرصت خرید بلیط هواپیما با نرخ‌های پایین، راحت‌تر در اختیار افراد قرار گیرد، به همان اندازه سفر و گردشگری نقش پررنگ‌تری را در زندگی ایفا خواهد کرد و در نتیجه تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم آن بر اقتصاد به مرور احساس خواهد شد.

رزرو اینترنتی هتل و تاثیر آن بر بهبود اقتصاد

با رشد گردشگری و جذب توریست، نه تنها صنعت حمل‌ونقل دچار تحول و رشد می‌شود، بلکه مشاغل دیگری مانند هتلداری، اقامتگاه‌های بومی و سنتی نیز شرایط مناسبی را برای بهبود کسب‌وکار خود خواهند داشت. با توجه به تفاوت قیمت رزرو هتل به صورت حضوری و اینترنتی و تخفیف هایی که هر یک از سایت‌های فعال در این حوزه ارائه می‌دهند، در نتیجه می‌توان یکی دیگر از تاثیرات گردشگری الکترونیک را بر اقتصاد احساس نمود. برای مثال در رزرو هتل‌های مشهد اگر از روش اینترنتی استفاده شود، نه تنها امکان مقایسه کیفیت آنها آسان‌تر خواهد شد، بلکه با نرخ بسیار پایین‌تر نسبت به رزرو حضوری محل اقامت شخص تعیین می‌گردد.

معتبرترین سایت‌های گردشگری الکترونیک

صنعت رو به رشد گردشگری الکترونیک باعث بوجود آمدن چهره‌های مختلفی در این زمینه شده است و برخلاف چیزی که انتظار می‌رود، برخی از آنها گاهی تجربه‌ای تلخ را برای مسافران به همراه خواهند داشت. سایت‌های معتبر در این زمینه، مانند سایت رسمی خرید اینترنتی بلیط هواپیما رسپینا24 ، با داشتن تمام ویژگی ها و مجوزهای مورد نیاز در این حوزه و همچنین سابقه درخشان در صنعت گردشگری الکترونیک، شرایط ایده‌آلی را برای داشتن سفرهای ارزان و آسان فراهم نموده‌اند. از جمله مزایای رسپینا24 می‌توان به فراهم کردن تمام مقدمات سفر از قبیل خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی، خرید بلیط قطار و اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی و همچنین خرید انواع تورهای داخلی و خارجی و استرداد آنلاین بلیط به صورت کاملا آنلاین اشاره نمود. با رسپینا24 روی زمین نمی‌مانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.