کد مطلب: ۳۰۵۰۱۱

تامين آتیه کاركنان بانک کشاورزی

تامين آتیه کاركنان بانک کشاورزی

صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی در سال ۱۳۸۳ به منظور کمک به وضعیت رفاهی و معیشتی پرسنل بانک، افراد شاغل، بازنشسته و از کار افتاده راه اندازی شد و با توجه به استقبال همکاران و حمایت‌های هیات مدیره محترم بانک با شماره ۱۷۴۶۸ به ثبت رسید.

صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی در سال ۱۳۸۳ به منظور کمک به وضعیت رفاهی و معیشتی پرسنل بانک، افراد شاغل، بازنشسته و از کار افتاده راه‌اندازی شد و با توجه به استقبال همکاران و حمایت‌های هیات مدیره محترم بانک با شماره ۱۷۴۶۸ به ثبت رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، ارکان صندوق شامل (مجمع عمومی، هیات مدیره صندوق و بازرسین) است که مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده را مطابق اساسنامه صندوق برگزار می‌کنند.

مديرعامل صندوق که بالاترین مرجع تصمیم گیری است از میان اعضای هیات مدیره، کارکنان یا افراد خارج از بانک، بنا به پیشنهاد هیات ‌مدیره صندوق و با تصویب هیات‌ مدیره محترم بانک منصوب می‌شود.

موضوع فعالیت صندوق در حال حاضر علاوه بر رسالت خود که تامین رفاه و آسایش همکاران شاغل، بازنشسته و از کار افتاده بوده، حضور هر چه فعالتر در بازار سرمایه‌گذاری مثل بیمه، ساختمانی، بازرگانی، تامین منابع انسانی و ايجاد شبكه شركاي تجاري برای افزایش منابع مالی مورد نیاز و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات است.

منبع: روزابط عمومی بانک کشاورزی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.