کد مطلب: ۱۶۳۶۶۹

تحقیق و تفحص از شرکت‌های نیشکر خوزستان و کارون رسما کلید خورد

تحقیق و تفحص از شرکت‌های نیشکر خوزستان و کارون رسما کلید خورد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از آغاز رسمی تحقیق و تفحص از شرکت‌های صنایع نیشکر خوزستان و کارون خبر داد.

جواد کاظم‌نسب الباجی اظهار کرد: هیئت بازرسی کمیته تحقیق و تفحص از توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان و همچنین کشت و صنعت کارون روز چهارشنبه با پیگیری کمیسیون کشاورزی مجلس در اهواز حضور پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، الباجی ادامه داد: کمیته تحقیق و تفحص پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی و جلسات متعدد کمیسیون کشاورزی تشکیل و با صدور احکامی رسمی کار خود را آغاز کرد.

وی، اعضای این کمیته را متشکل از نمایندگان مجلس و تعدادی از کارشناسان خبره عنوان کرد و گفت: بررسی پرونده‌های محیط زیست، اشتعال، زمین‌های تصرف‌شده، شکایت‌های مردمی و… از محورهای تحقیق و تفحص خواهد بود و شامل دفتر مرکزی و سایر واحدهای تابع و همچنین کشت و صنعت کارون خواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسیدگی به شکایات مردمی از دیگر بخش‌های مهم این تحقیق و تفحص خواهد بود که به صورت حضوری و در دفاتر نمایندگان مجلس و در هر حوزه انتخابیه انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت: مسئولان امر مکلف و موظف هستند؛ تمام پرونده‌های خواسته شده و همچنین پاسخ پرسش‌های مطرح شده را در اختیار کمیته تحقیق و تفحص قرار دهند.

الباجی، تساهل و تسامح در این مسیر را نابخشودنی عنوان کرد و گفت: به طور مرتب آخرین اخبار اقدامات این کمیته به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.